wtorek, 17 września 2013

Fitomed - normalizująca odżywka do włosów tłustych i skłonnych do łupiezu

Moje Drogie,


W ubiegłym tygodniu udało mi się wykończyć odżywkę normalizującą do włosów tłustych i skłonnych do łupieżu Fitomed. Jak działała na moje włosy i skalp? Zapraszam do recenzji :)




Skład: Aqua, Herbal Extract, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Biotin, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone. 

CENA/ DOSTĘPNOŚĆ
Swoją otrzymałam od MakiPaki (:*), więc nie wiem jak z dostępnością. Nie widziałam jej w sklepach, ale podejrzewam, że najszybciej znajdziecie ją w internecie, w aptekach lub sklepach zielarskich. Cena ok. 9 zł/200 ml. Dla mnie dużym plusem tej odżywki jest polski producent. Staram się kupować jak najwięcej polskich produktów :)

ZAPACH
Intensywnie ziołowy, ale mi nie przeszkadzał. Sesa, amla, rzepa tak skutecznie podniosły poprzeczkę smrodu, że zapach tej odżywki wydał się......nawet przyjemny :D

OPAKOWANIE
Nie jest idealne, ale jest przezroczyste. Idealne opakowanie powinno mieć pompkę i być przezroczyste, tak by widoczne było zużycie produktu.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ
Zależy od Was. Jeśli zdecydujecie używać jej tylko na skórę głowy, to wydajność będzie dobra, jeśli również na długość włosów, wówczas wydajność DRASTYCZNIE SPADNIE. Ja używałam jej na oba sposoby. Konsystencja odżywki jest rzadka i lejąca.

DZIAŁANIE:
Odżywka trochę mnie rozczarowała. Nim użyłam jej pierwszy raz przeczytałam opinie na wizażu, gdzie dziewczyny zachwalały jej działanie na skalp, a u mnie zupełnie się nie sprawdziła. Używałam jej na 15 minut po myciu i powodowała szybsze przetłuszczanie, natomiast dziewczyny pisały, że na długości włosów niezbyt się sprawdziła, za to u mnie.....NIESPODZIANKA. Powodowała, że włosy były mięciutkie, nawilżone i dociążone ! Szok... zazwyczaj odżywki ziołowe nie sprawdzały się u mnie na długości, ale ta jakimś cudem działa dobrze. Polecam ją wypróbować, bo jest szansa, że się u Was sprawdzi, a jeśli nie to jej wydajność jest tak słaba, że na pewno nie będzie Wam długo zalegała w łazience, a Wy wesprzecie polskiego producenta !!! :)

Miałyście ją ? Znacie Fitomed ?

Pozdrawiam,
Magdalena

10 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdziła. Szkoda, że przetłuszcza. Ja mam tak z ampułkami Seboradin, też miały nie przetłuszczać a u mnie przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę kiepską wydajność wpisaną w zaletach produktu ;)

    Mój mąż zerka mi przez ramię i powiedział, że bardzo mu się wpis podoba (fragment o "poprzeczce smrodu") :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaopatrzyłam się w t odżywkę po tym, jak pojawiły się u mnie problemy ze skórą głowy - swędzenie i białe paprochy. Nie zadziałała na tym polu jakoś spektakularnie, ale fajnie nawilżala i normalizowala - odczuwam to teraz, kiedy już jej nie mam :-/

    Dla tych, co z Krakowa - kupiłam ją w sklepie zielarskim Herb-Apis na Królewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątpię, by u mnie się sprawdziła. Zioła mogły by jeszcze mocniej wysuszyć moje zniszczone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Fitomed, ale z produktów do pielęgnacji cery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale jakoś nie kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zioła na długości u mnie zawsze przesuszają włosy ;o więc mnie trochę zaszokowałaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jej jestem, tylko szkoda, że najprawdopodobniej musiałabym ją kupić w necie ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałaś ostatnio, że chciałabyś wypróbować naturalne mydła w pielęgnacji włosów. :)
    Zapraszam na rozdanie:
    http://wlosowelove.blogspot.com/2013/09/chcecie-wyprobowac-myda-z-lawendowej.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...