sobota, 7 września 2013

Ałun, maść z witaminą A, podróbka TT, Nivea long repair

Kochane,


Dzisiaj kilka słów o ałunie, maści z witaminą A, podróbce TT z Chin oraz nowościach z Rossmanna. Zapraszam :)



1) AŁUN





Ałun sam w sobie się nie wyczerpał- dobrała się do niego Helenka, czego nie żałuję. Mam go od dwóch lat, ale zupełnie się u mnie nie sprawdził. Kupiłam go w Mydlarni Franciszka za ok. 40 zł (moim zdaniem cena nie jest adekwatna do działania). Nie zapobiegał poceniu, a jego jedynym plusem było to, że nie plamił ubrań. NIE KUPIĘ PONOWNIE.

2) MAŚĆ OCHRONNA Z WITAMINĄ A


To mój ulubieniec! Idealnie sprawdził się w pielęgnacji stóp oraz rąk. Suchej skórze mówimy NIE! NA PEWNO KUPIĘ PONOWNIE.

3) KILKA SŁÓW O PODRÓBCE TT (Z CHIN)

 Po lewej podróbka TT, po prawej oryginał. Wizualnie różnią się połyskiem.
 Podróbka TT ma zdecydowanie twardsze "igiełki". Wykonana jest z innego rodzaju plastiku.
 TT (po roku użytkowania) 

Szczotki (6 sztuk) zamawiałam dla siostry z e-bay (po ok. 6 zł- bezpłatna wysyłka). Jedną trafiła do K. żeby mi nie podbierał ;] Oryginał i podróbka niewiele się od siebie różnią, więc jeżeli któraś z Was jeszcze nie ma kultowej TT (a bardzo chciałaby ją mieć), niech nie przepłaca i kupi sobie podróbkę made in China :)

4) Nowość z Rossmanna: ODŻYWKA NIVEA LONG REPAIR


"Chodziła" za mną od jakiegoś czasu. Weszłam po nią do Rossmanna i okazało się, że jest w promocyjnej cenie (6.99 zł). Odżywka jest dość kontrowersyjna. Mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi.

5) Nowości: Szmapon Babydream dla dzieci i płyn do higieny intymnej Facelle- czyli szampony do codziennego mycia. Nie wiem ile opakowań tych produktów już zużyłam, ale jestem z nich bardzo zadowolona :)

Używałyście jakiegoś produktu z wyżej wymienionych ? Co o nich myślicie ? :)

Buziaki,
MamaHelenki

16 komentarzy:

  1. ałun nie zapobiega poceniu się tylko niweluje nie przyjemne zapachy potu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to miałam napisać: zadaniem ałunu nie jest zablokowanie pocenia, tylko uniemożliwienie namnażania się drobnoustrojów, które wywołują nieprzyjemny zapach. Swój kupiłam za 20 złotych i jestem bardzo zadowolona z niego na co dzień.

      Usuń
  2. maść z witaminą A uwielbiam. Stosuję codziennie na usta

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na paczkę ze swoją podróbą TT :) Babydreama też nie wiem ile butelek już zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ostatnio o tej podróbce TT, podobno jakościowo są takie same a ceną tak bardzo się różnią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ząbki są twardsze, ale mi to odpowiada, bo szczotka bardzo dobrze masuje :)

      Usuń
  5. przy zamawianiu 6 sztuk podróby TT nie płaciłaś żadnych dodatkowych opłat? bardzo proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadnych :) całość wyszła ok 38 zł :)

      Usuń
  6. O, nie wiedziałam że ten ałun to taki drogi bubel!
    A ta odżywka z Nivei i za mną chodzi, kiedyś też ją zakupię(póki co mam nadmiar kosmetyków)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie za drogi ;/;/;/ Pierwsze użycie Nivei mnie rozczarowało, ale dam jej szansę :)

      Usuń
  7. Ja też chcę zamóć TT z Chin, po co mam płacić kilkadziesiąt złotych, skoro mogę 6? A szampon BD się u mnie jakoś nie sprawdził, strasznie plącze i powoduje, że mokre włosy są takie sztywne (na szczęście to uczucie znika po nałożeniu odżywki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ! tylko pamiętaj, że ząbki są trochę twardsze...dla wrażliwych mogą być za twarde. Mi odpowiadają- wspaniale masują :)

      Usuń
  8. TT nie dla moich włosów, u mnie sprawdza się tylko grzebień z szeroko rozstawionymi zębami

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą podróbkę ;) co prawda nie mam porównania z oryginałem, ale jest całkiem fajna . Nie ma sensu przepłacać .

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba kupię tą TT podróbkę:P U mnie ałun (aleppo) sprawdza się bardzo fajnie, jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...