piątek, 9 sierpnia 2013

Nowości ! :)

Kochane,

Wyobrażacie sobie, że w Waszej łazience nie ma ani jednej odżywki/maski ? Ja to przeżyłam.... Nie miałam ostatnio czasu na myślenie o zakupach. Całe szczęście uratowała mnie Eter (:*) wysyłając połowę Balsamu ziołowego z wyciągiem z chleba żytniego od Agafji ... W sobotę zamówiłam 3 maski, ale doszły dopiero wczoraj i kilka dni pielęgnacja włosowa polegała tylko na myciu szamponem. Pewnie miesiąc temu nie przejęłabym się tym, ale upały dają się we znaki moim włosom- są trochę przesuszone. 





Na maskę OMIA "czaiłam" się już dawno. Bardzo chciałam wypróbować wersję z olejkiem arganowym i tylko ta była na stanie. Pozostałe zakupy wynikały z mojej oszczędności (właśnie tak!). Po co płacić dwa razy za wysyłkę ? :) Dorzuciłam Ruską Banię ze względu na, opisywany przez dziewczyny na blogach, piękny zapach. Zdziwiła mnie jednak pojemność, na Waszych zdjęciach wygląda na znacznie większą. Trzeci produkt to Tradycyjny Balsam Łopianowy przeciw wypadaniu włosów. Nie mam już problemu z wypadaniem (2 włosy przy myciu, ok. 3 przy czesaniu, 1 w ciągu dnia), ale od przyzwyczajenia kupuję produkty przeciw wypadaniu. Wolę "dmuchać na zimne" :)

Znacie te produkty ? Jak Wasze włosy reagują na upały ?

Pozdrawiam,
mammahelenki

20 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta maska. Dlugo sie wahalam czy wybrac arganowa lub aloesowa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym użyciu nawet mi się spodobała, ale nie chcę się zapędzać z opinią :)

      Usuń
  2. nie miałam nic z tych rzeczy, ale tez robiłam ostatnio zakupy włosowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kusi ta jagodowa bania:P Mam śmietanowo-jajeczną, też się dobrze sprawdza.
    A jak moje włosy reagują? Jeden wielki susz na włosach...Na razie ratuje się aloesem, ale zacznę chyba spryskiwać Gliss kurem z olejkami włosy przed wyjściem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać, aż zacznę ją testować :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie Omia, czytałam jej dobre recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również czytałam wiele dobrych opinii :) dam znać czy u mnie się sprawdziła :)

      Usuń
  5. Ta pierwsza maske mam. Piekny zapach, ale szalu nie robi.
    Jest troche za slaba dla moich wlosow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmartwiłaś mnie, ale byc może na moich włosach sprawdzi się dobrze. Dopadł mnie przesusz, ale mam nadzieję, że chwilowy :)

      Usuń
  6. Oddaj mi te zakupy!!!Są trafione,maska Omia-chodzi mi po głowie,ale z siemieniem lnianym;Banię mam i podobnie jak Ty ,byłam pewna,że jest większa-jest oki.Ciekawa jestem jak działa balsam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosodrzewina zachęciła by kupić lnianą, ale mi bardziej spodobała się arganowa :)

      Usuń
  7. Szkoda, że ten sklep nie zrobił tej promocji w czasie roku akademickiego, kiedy mogłabym odebrać osobiście;p wtedy na pewno poszalałabym :D
    ciekawi mnie ta omia, ale poczekam na Twoją recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy moim codziennym myciu (i tylko 3 maskach) recenzja pewnie niedługo :)

      Usuń
  8. Teraz blogosfera zawładnęły maski omia- chyba i ja się skusze jak wykończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie robię dużych zapasów i mogę szybko kupować swoje zachciewajki :D

      Usuń
  9. ostatnio czytam o sobie tyle ciepłych słów, że aż myślę że mi się to śni :D

    Ruska Bania <3 Omia mnie ciekawi, ale dzielnie bronię się przed zakupoholizmem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana ! To wszystko prawda ! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...