wtorek, 13 sierpnia 2013

miesięczne podsumowanie- lipiec 2013 +pustynia ;/

Kochane,

W lipcu używałam następujących produktów:

Szampony (31x):
Facelle Intensive- 6 razy, J. Rzepa- 2 razy, BD dla dzieci - 9 razy, Pollena pokrzywowy- 3 razy, Aloesowy szampon z Lidla- 4 razy, Oliwka do mycia  Bilba- 5 razy, Intimelle- 2 razy

Maski/Odżywki:
glutek z siemię lnianego- 2 razy, Naturalvital- 5 razy, maska drożdżowa agafji 2 razy, balsam ziołowy do codziennego stosowania- 6 razy,

Wcierki:
Jantar, Serum na porost z papryczką chili

Włosy z 20.07 < klik> Postaram się o aktualniejsze zdjęcie w przyszłym tygodniu :)

Kochane, mam duży problem- walczę z pustynią na włosach. Heli chorowała, nie miałam czasu na pielęgnację, ciągłe upały, potem skończyły mi się wszystkie odżywki, a nowe długo nie chciały dojść i tym sposobem dorobiłam się suszy. Nawet mój K. zauważył gorszą kondycję moich włosów ;/ Na pierwszy ogień poszła omia arganowa i alterra granat i aloes (na alterrę zawsze mogłam liczyć). Widzę poprawę, ale nie jestem jeszcze zadowolona. Rozważam powrót do mycia włosów metodą OMO. Odeszłam od tej metody z lenistwa (:D). W długi weekend będę olejować, kremować, nakładać maski i będę myła włosy metodą omo. 

Jak Wasze włosy znoszą lato ? Będę wdzięczna za rady jak Wy radzicie sobie z pustynią :)

Buziaki,
Magdalena

11 komentarzy:

  1. olejami tę pustynię! :) dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na straszny przesusz najlepiej działają maski emolientowe, np NaturVital. Biovax do włosów blond jest też takim moim must have gdy dopadnie mnie susza :-) W moim przypadku zarówno na twarz jak i na włosy oleje nie są wystarczająco 'nawilżające'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! zapomniałam o biovaxie ! ;D chyba zainwestuję w niego :)

      Usuń
    2. Przez ostatnie dni mialam na wlosach wielkie siano po pewnym duecie(oba produkty osobno sie sprawdzaja, razem wysuszaja na potege). Dzisiaj uzylam maski lady spa(arganowej) i wreszcie moglam rozczesac wlosy i nie plataly sie w ciagu dnia. Maska jest taniutka cos kolo 13 zl za 200 ml polecam :)

      Usuń
  3. a może maska lniana? doraźnie powinna uspokoić suszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. len przyprawiłby mnie o miotłę :D Sprawdza się, ale jako maska, ale odrobinę wysusza :)

      Usuń
  4. Moje włosy nienawidzą lata!
    Co nie nałożę i tak jest susza...
    Może próbuj dodawać gliceryny? U mnie ładnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  5. W upały włosy w warkocz ;) U mnie o tej porze roku świetnie się sprawdza oliwa z oliwek do olejowania, jako maski Biovax 3 oleje, kuracje Alverde i oczywiście moja ukochana Tołpa ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję kochane ! :*:*:* zakupię biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie ostatnio często przenawilżenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mialam chwilę pogorszenia, i to wyraźnego. Wróciłam do olejowania na noc i jak ręką odjął - od razu lepiej. Czego i Tobie życze :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...