sobota, 10 sierpnia 2013

Balsam ziołowy- domowy do codziennego stosowania Receptury Babuszki Agafii

Kochane,


Chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat Balsamu  Ziołowego do Codziennego Stosowania.



Odżywka trafiła do mnie od Eter (:*). Ma piękny skład, więc zamierzałam używać jej na skalp, ale sytuacja zmusiła mnie by używać jej również na długości i dlatego starczyła mi tylko na 6 razy.

Ci pisze o niej producent ?

"Balsam ziołowy skomponowany na bazie zmrożonej wody oraz 17 syberyjskich ziół. Oparty na sprawdzonych domowych recepturach z użyciem cebuli, szyszek chmielu, żytniego chleba i propolisu. Wzmacnia i odżywia włosy stymulując ich wzrost. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów.

Składniki aktywne:
Wyciąg z żytniego chleba, wyciąg z łupin cebuli, wyciąg z szyszek chmielu, propolis, Różanecznik dahurski, Oman wielki, Powojnik syberyjski, Kocanka piaskowa, Nawłoć dahurska, Iglica pospolita, Gnidosz uralski,  Malina kamionka, Pokrzywa zwyczajna, Mydlnica lekarska, Rumianek pospolity, Lepnica jenisejska, Różeniec górski, Bylica mongolska, Tarczyca bajkalska, Kokoryczka wonna, Jasnota biała

Składniki INCI: Aqua nivalis, Siberian Water Complex® (wyciąg z 17 syberyjskich ziół), Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Secale Cereale Seed Extract, Allium Cepa(Onion) Root Extract, Humulus Lupulus Extract, Propolis, Guar Gum, Citric Acid, Parfum, Kathon.

Siberian Water Complex® - Rhododendron dauricum, Inula Helenium, Atragene Sibirica, Helichrysum Arenarium, Solidago Dahurica, Erodium cicitarium, Pedicularis uralensis, Rubus saxatillis, Urtica Dioica, Saponaria Officinalis, Chamomilla Recutita, Silene Jenisseensis, Rhodiola Rosea, Artemisia Mongolica, Scutellaria Baicalensis, Polygonatum odoratum, Lamium album.

Pojemność:
350 ml

Opakowanie:
Trudne w użytkowaniu. Czasem wylewało się za dużo. Moje ulubione to takie z pompką albo okrągłe z odkręcanym wieczkiem.

Konsystencja/wydajność:
Konsystencja nie jest tak lejąca jak maska drożdżowa Agafji (<3), nie spływa z włosów, ale ciężko ją nazwać gęstą. Połowa odżywki wystarczyła mi na 6 razy.

Działanie:
Typowa rosyjska maska/odżywka. Świetny skład, który aż prosił się o nakładanie jej na skalp, na długość okazała za lekka. Przez jakiś czas była moją jedyną odżywką, więc mimo iż działała średnio używałam jej na również na długość. Nie zdecyduję się na jej zakup, ale cieszę się, że mogłam ją testować. Najchętniej kupiłabym każdą rosyjską odżywkę w miniaturowej wersji ! :) Powinny być w sprzedaży zestawy próbek. Co o tym myślicie ?

Miałyście ją ? Co myślicie o rosyjskich kosmetykach ?

Pozdrawiam,
Magdalena M.


4 komentarze:

  1. O tak, powinny być jakieś miniaturki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miniaturki to genialny pomysł :D nie miałam jej jeszcze ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, jak dla Ciebie za lekka, to dla mnie to już w ogóle dramat byłby! :) Ale no cóż, zioła.. i inne :D

    Też jestem za próbkami czy mini-wersjami. Raz- mogłybyśmy przetestować większą ilość kosmetyków, dwa- nie musiałybyśmy prepłacać za coś, co może się okazać dla nas nietrafione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ! może warto podsunąć ten pomysł sklepom z rosyjskimi kosmetykami :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...