poniedziałek, 22 lipca 2013

Nowy kalendarz + rzepa

Kochane włosomaniaczki,

Uprzejmie informuję, że sezon na czarną rzepę uważam za otwarty ! :)






Swoją rzepę znalazłam w sklepie Carrefour. Mój TŻ pewnie znowu trochę pomarudzi, ale skoro poprzedni sezon rzepowy jakoś zniósł, to i ten będzie musiał (Czy Wasze Miłości są na tyle mocne, że znoszą zapach rzepy ??? :D).

W poprzednim poście wspomniałam o tym, że Helenka zniszczyła mi kalendarz. Właściwie to sama jestem sobie winna, ponieważ dałam jej się nim 'pobawić'. Helenka go porwała i zalała wodą :D Straciłam parę istotnych dat i numerów, ale trudno. Na allegro znalazłam sobie kalendarz marki MOLESKINE. 




Pokochałam go!  W przyszłym roku na pewno sprawię sobie kolejny tej firmy. 

Ma same zalety: czerwony (moje wszystkie kalendarze były czerwone), lekki (5 dni na jednej stronie+ kartka obok na notatki), cudowne naklejki i zamknięcie gumką. 
 

Miłego dnia,
mammahelenki

1 komentarz:

  1. Ja nie mam problemu, bo faceta nie mam :D Bardzo fajny kalendarz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...