sobota, 20 lipca 2013

Nowości + wishlist

Kochane,

Jakiś czas temu dostałam paczkę od wspaniałej ETER:



- Oliwka do mycia włosów BILBA, która długoooo znajdowała się na mojej wislist :D
- Balsam do codziennego stosowania, który ma wspaniały skład, więc wyląduje na moim skalpie.

Jeszcze raz dziękuję kochana :*

Moja włosowa lista marzeń powoli się kończy, więc zamierzam skupić się teraz na twarzowej wishlist:

a) Vichy filtr SPF 50 wersja do cery tłustej,
b) Puder bambusowy z BU,
c) Serum Agafji do 35 r.ż.,
d) Sylveco krem nagietkowy,
e) Woda różana KTC.

W tym tygodniu moja szafa wzbogaciła się o sukienkę z House:



Na żywo sukienka ma odcień intensywniejszej czerwieni. Zazwyczaj omijam szerokim łukiem sklepy typu Cropp, Butik, Terranova, House czy Tally Weijl (!!!) Jestem pozytywnie zaskoczona :)

Miałyście jakiś produkt z mojej twarzowej listy marzeń ? Może coś odradzacie ?

Pozdrawiam,
mammahelenki


14 komentarzy:

  1. Śliczna ta sukienka! Mnie kusi krem z Sylveco, ale zastanawiam się nad brzozowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krem mnie prześladuje :d muszę go mieć :d

      Usuń
  2. ten balsam jest moim marzeniem *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka!Oby balsam i oliwka się sprawdziły na Twych włosacch.Również marzy mi się serum,o którym wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że sprawiłam komuś radość :D

    mam Sylveco rokitnikowy i nie zamieniłabym na żaden inny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i sukienka śliczna :D

      Usuń
    2. utwierdzasz mnie w przekonaniu, że warto go mieć :D jak tylko wykończę bazę sojową to go kupię :)

      Usuń
  5. Zaciekawiła mnie oliwka do mycia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ciekawiła od kiedy eve zrecenzowała ją na swoim blogu :D

      Usuń
  6. Ja już dorwałam krem Vichy! Jest rewelacyjny, tylko niestety wszystkie 50 zostały wykupione, ale 30 też porządna jest :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwka jest fajna chociaz jeszcze lepsza jest ta wersja niebieska *.*. Mam nadzieje, ze siostra mi ja przywiezie :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...