poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowości+ Jarmark Dominikański

Kochane,

Trochę nazbierało się u mnie nowości:

1) Maść z witaminą A (4,2zł):




2) Rozcieńczacz lakierów z SP (8,99zł/ 90 ml):




3) Koszulka nike do biegania z lumpa (8zł):




4) Złote kolczyki kulki (marzyłam o nich już długo, więc postanowiłam sprzedać złoto, którego nie noszę. Musiałam dopłacić 50 zł):




5) Zakupy ze strony zsk : kwas hialuronowy i olej z orzecha włoskiego do ocm (z wysyłką 39,99 zł):




6) Próbki Vichy matującego z allegro (1 saszetka 1,5 ml- 1 zł), zobaczę jak się sprawdzi :)





Wczoraj byliśmy z K. i Heli na Jarmarku Dominikańskim. Mam bardzo negatywne odczucia. Kiedyś można było znaleźć na nim sporo rzeczy własnoręcznie robionych, teraz Jarmark zalany jest chińszczyzną... Znalazłam dwa stoiska włosowe, ale ceny były wyższe niż w internecie (nawet z wysyłką!). Kupiliśmy podróbki oscypek z grilla, dla Helenki bańki i niby z naturalnych składników jagodzianki. Było duszno, gorąco i do tego pełno ludzi. Na Jarmark wybieram się co roku, ale nie wiem czy wybiorę się w przyszłym...


Byłyście kiedyś na Jarmarku Św. Dominika w Gdańsku ? :)




Miłego dnia,
Magdalena

6 komentarzy:

  1. Muszę też kupić tą maść z witaminą A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Jarmarku to masz rację - powinni zmienić na Jarmark Chińczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie byłam nad polskim morzem ;-)
    ja kupiłam maść cynkiem za całe 1,8 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam kiedyś na Jarmarku, ale bardzo dawno temu:) Wtedy jeszcze mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maść z wit A zawsze w zasięgu ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w tym roku z przyjaciółką po raz pierwszy :)
    A maść ochronną uwielbiaam !
    Zwłaszcza zimą na usta :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...