piątek, 12 lipca 2013

Mini zakupy

Witajcie,

Robiąc zakupy w Rossmannie "niechcący" wpadło mi do koszyka kilka produktów :




1) Dwie sztuki przezroczystej, plastikowej kosmetyczki - 1,79 zł za sztukę


Gdy byłam z Helenką na plaży w mojej torebce znalazł się kilogram piasku, więc następnym razem pochowałam ważne rzeczy (typu portfel i telefon) do woreczków. Patent nie do końca zdał egzamin, więc szukałam czegoś innego i znalazłam świetne rozwiązanie w Rossmannie. Lekka, wodoszczelna kosmetyczka. Idealna na plaże. W dodatku przeceniona (1.99-->1,79 zł).

2) Tusz Lovely - 8,99 zł

Moim ulubionym tuszem jest L'oreal Volume Milion Lashes (taki złoty). Swój ostatni kupiłam w świątecznym zestawie z eyelinerem chyba za 42 zł. Otworzyłam go w marcu i dopiero wczoraj go wyrzuciłam. Zazwyczaj tusz wystarczał mi na ok. 2 miesiące. Ten prawie na 4 !!!! Wydaje mi się, że to przez to, że nikt nie otwierał go wcześniej w drogerii ;] Na tusz Lovely skusiłam się po wielu pochlebnych opiniach oraz dlatego, że jego cena jest bardzo przystępna.

3) Słoiczek 10 ml - 0,99 zł

Mam zamiar wlać do niego krem do rąk, by "odchudzić" moją torebkę :)

Lubicie niespodziewane zakupy ?  Ja bardzo :)

buziaki,
mammahelenki

5 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrego o tym tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Miałam sobie kupić tą kosmetyczkę i wypadło mi z głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award :)
    http://unknownandother.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...