poniedziałek, 1 lipca 2013

Dobre codzienne myjadło+ czerwona kartka Joanna Naturia

Kochane,

Chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat dwóch szamponów:

a) PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ INTIMELLE KORA DĘBU
 

SKŁAD
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, PropylenE Glycol, Quercus Robur Bark Extract, CI 19140, CI 16035
  
 CENA I POJEMNOŚĆ
Coś ok. 6 zł (w Naturze)/ 400 ml

WYDAJNOŚĆ
Kiepska, jego konsystencja jest baardzo wodnista i lejąca.

OPAKOWANIE
Bardzo lubię opakowania z pompką. Duży plus, że pompka się nie zacina. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić, to przezroczystość (właściwie jej brak). Lubię widzieć ile produktu jest zużyte.

DZIAŁANIE
Uwielbiam uniwersalne kosmetyki. Intimelle używam do mycia włosów, do mycia twarzy (musiałam na chwilę zrezygnować z ocm, ale na pewno za jakiś czas wrócę do tej metody), jako żel pod prysznic oraz zgodnie z jego przeznaczeniem. Jestem nim zachwycona. Co do działania na twarzy, to po jego użyciu jest lekko ściągnięta, ale nie przeszkadza mi to, bo używam po myciu nawilżaczy. Działanie na włosy- mam wrażenie, że włosy ODROBINĘ mniej mi się przetłuszczają (to moja zmora). Po myciu niezbędna jest odżywka. Intimelle plącze włosy, choć nie tak bardzo jak inne delikatne "myjadła" (BD, Hipp, Facelle). Jestem zadowolona z niego tak bardzo, że kupiłam dwie kolejne wersje (PROMOCJA DWA W CENIE JEDNEGO): z nagietkiem i rumiankiem.

b) SZAMPON DO WŁOSÓW JOANNA NATURIA Z BIOSIARKĄ I BURSZTYNEM



DZIAŁANIE:
Od razu przejdę do konkretów. Kupiłam go do oczyszczania włosów raz w tygodniu za jakieś śmiesznie małe pieniądze (chyba ok. 4 zł). Używałam go moim K. To on pierwszy zauważył, że szampon powoduje u niego wypadanie włosów. Niestety u mnie również. Pieni się dobrze, pachnie ładnie, z dostępnością nie ma kłopotów i ma dobrą cenę. To tyle z plusów, bo szampon dostaje od nas czerwoną kartkę. Mój K. na tyle zraził się do moich szamponowych wyborów (wcześniej był na nie skazany :D), że zażyczył sobie Head & Shoulders ;/

Kochane używałyście, któregoś z tych produktów ? szczególnie ciekawi mnie Joanna Natura, bo to moje pierwsze spotkanie z tą serią i nie wiem czy powinnam się zrazić. Czytałam wiele pozytywnego na temat odżywek z tej serii.

Buziaki,
mammahelenki


7 komentarzy:

  1. Hmm zaintrygowałaś mnie ta Joanną. Ostatnio meczę się z wypadającymi włosami, a używałam tego szamponu dość regularnie (początkowo raz w tyg do oczyszczania, potem kilka razy w tyg) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boje się sięgać po inne produkty z tej serii ;/

      Usuń
  2. Nie spotkałam się z opiniami, że po Joannie wpadają włosy...
    To pierwsze myjdło chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że ten szampon z Joanny nie domywa mi włosów do końca. Szybko są jakieś takie ciężkie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Facelle z nagietkiem nie ma czasem SLES?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Joanne z pomarańczą i nie zauważyłam wzmożonego wypadania po niej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...