sobota, 13 lipca 2013

7 faktów o mnie :)


Kochane,

Zostałam nominowana przez Unknown do The Versatile Blogger Award za co ślicznie dziękuję :):):)

Zasady The Versatile Blogger Award
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuję za nominacje.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.
 
 
7 FAKTÓW O MNIE:
 
1. Jestem absolwentką Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej. W styczniu miałam obronę inżyniera, a od października zaczynam studia magisterskie (w trybie zaocznym ze względu na pracę). Mimo urodzenia Helenki na III roku- dzięki pomocy najbliższych- mogłam dalej studiować dziennie. 

2. Nie znoszę psów. Te malutkie mi nie przeszkadzają, natomiast mój lęk jest proporcjonalny do wielkości psa. Te duże mnie wręcz paraliżują. Boję się ich i brzydzę.

3. Urodziłam się w Wejherowie. Mieszkam w Gdańsku.

4. Przed zajściem w ciąże piłam litry yerby mate dziennie.


6. Przeszłam laserową operację wzroku 3 lata temu :) Zbieram się by napisać o tym coś więcej.

7. Uwielbiam sushi <mniam mniam>


Nominuję:
 
 
 
Buziaki,
mammahelenki

11 komentarzy:

  1. Odpowiadałam kiedys na podobny tag, ale dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, kiedyś odpowiem :) chwilowo nie mam czasu na blogowanie (mój blog sieje pustką :()...praca, remont, książki...może w urlop coś w końcu napisze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. osoby które nie lubią psów są złymi ludzmi. Jak można napisać ze się ich brzydzisz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach przed dużymi psami mnie paraliżuje. Może jestem złym człowiekiem ?

      Usuń
    2. Inna juz sprawa, ale tak przykro czytac, ze 'brzydzisz' sie ich :(

      Usuń
  4. Jakbym czytała o własnej osobie(w pierwszych punktach)studia,narodziny dziecka,pomoc najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka pomoc jest na wagę złota :) dobrze jest mieć wsparcie rodziny :)

      Usuń
  5. hej,
    widziałam na Twojej wishliście tę oliwkę do włosów Cadey i chciałabym Ci ją wysłać. Ja użyłam jej raz, więc już jest ubytek, ale około połowa opakowania została, a jeśli mogłabym sprawić komuś radość to będzie mi miło :) nie wymagam zwrotu kosztów za wysyłkę i wyślę Ci ją bezpłatnie. Jeśli jesteś zainteresowana to podeślij mi proszę swój adres na mojego blogowego maila: takbywlosminiespadlzglowy@gmail.com. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwałam się na maila. Jesteś kochana :*:*:*

      Usuń
  6. dziękuję za nominację :* i nie cierpisz psów? :D ja im większy tym bardziej kocham :D:D koniecznie napisz kiedyś o tej laserowej korekcie wzroku, bo mam lekki astygmatyzm i myślę o tym intensywnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...