niedziela, 23 czerwca 2013

%sale%

Kochane,

Dzisiejszy post związany jest wyprzedażami. Kocham widok sklepowych witryn z manekinami ubranymi w koszulki "%", "sale" czy "wielka wyprzedaż". Mój mózg dostaje wtedy jasny sygnał: "Wejdź do sklepu" :D Co prawda wyprzedaże dopiero się zaczęły, ale dobrze złożyło się w czasie, bo potrzebowałam stroju i kapelusza na urlop, który zamierzam spędzić na plaży (CAŁY TYDZIEŃ NA PLAŻY <3)

Oto co upolowałam:


Niestety mój aparat zmienił trochę kolory, bo w rzeczywistości strój jest morelowy ;/

Kapelusz- RESERVED 49,99-->39.99 zł
Strój-  ACCESSORIZE góra: 79.90-->39,75 zł, dół: 53,90-->26,75 zł


Szykujecie się na WYPRZEDAŻE %%% ? a może już upolowałyście jakieś ciuchowe łupy?

Buziaki,
mammahelenki

3 komentarze:

  1. Chciałabym Cię zapytać czy ćwiczysz coś czy biegasz? Bo masz taką figurę jaaaak modelka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki cudowny komplement :* biegam od marca (raz w tygodniu-ok 45 minut), po pracy zajmuję się małym Dzikusem(1,5-roczna Helenka), który wymaga ode mnie ogromnej kondycji :D Jesteś kochana :*

      Usuń
  2. piękny kapelusz! chyba jutro podejdę do Reserved u siebie i zobaczę jak mi leży : )

    Dzisiaj u siebie pokazała haul, zapraszam : >

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...