niedziela, 2 czerwca 2013

dzień idealny

Dziewczyny,

Wczoraj miałam dzień idealny. Jak wyglądał ?

  • Pobudka o 6.00 (tu pewnie wiele z Was zdyskwalifikowało by mój dzień idealny :P w tygodniu wstaję o 5.00 i jakoś ciężko mi się przestawić na późniejsze wstawanie)

  • O godzinie o 8.00 byłam umówiona z moją przyjaciółką-włosomaniczką ze studiów, która obecnie mieszka we Wrocławiu, a przyjeżdża do trójmiasta raz na miesiąc i wybrałyśmy się na trening otwarty z Ewą Ch. Niestety samego treningu było niewiele ;/ Autografy, kamery, zdjęcia .....trochę się rozczarowałam.

  • Moja przyjaciółka przywiozła mi DM (z Czech) odżywkę: 

Wspaniale pachnie <3

  • Później wybrałyśmy się do lumpka, gdzie znalazłam dla siebie świetnie skrojoną marynarkę i romantyczną bluzkę (niestety zdążyłam zrobić zdjęcie tylko bluzki nim rozładował mi się aparat):




  • Na koniec udałyśmy się na lody do Sowy.
  • Gdy wróciłam do domu zamówiłam:
Moja ukochana pizza, która zasługuje na osobny post !  Jeżeli mieszkacie w Gdańsku, albo kiedykolwiek się tu znajdziecie koniecznie musicie zajrzeć do NOWEJ PLANETY. Pizzy w swoim życiu naprawdę się najadłam i wierzcie mi, że ta jest najlepsza na świecie !!! Zawsze zamawiam "mięsną ucztę" na podwójnym serze i średnim cieście. Uwaga - uzależnia ! :)


  • Po południu wybrałam się z Helenką na spacer, wieczorem nadrobiłam zaległości na blogach i ćwiczyłam z Mel B. pośladki.

Właśnie tak wygląda mój dzień idealny - od rana do wieczora coś się dzieje.Bardzo chciałabym wstawić aktualizację majową, ale nie ma kto mi zrobić zdjęć ;/

Jak wygląda wg Was dzień idealny ? Jest aktywny czy raczej lubicie poleniuchować ?

Buziaki,
mammahelenki




7 komentarzy:

  1. Kochana u mnie ostatnio jest bardzo aktywnie, aż do tego stopnia, że marzę o lenistwie :D Ale lubię takie dni jeśli tylko wszystko jest w odpowiednim tempie - szybkim, ale nie zwariowanym :) Zazdroszczę odżywki :) miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami i takie dni mi się zdarzają, że marzę o leniuchowaniu. Wydaje mi się, że potrzebna jest równowaga :) Dzisiaj miałam odżywkę godzinę na włosach- są cudownie miękkie i pachnące :)

      Usuń
  2. Ja po "pustym" dniu spędzonym przed komputerem mam zawsze paskudne poczucie winy :( A kiedy coś się dzieje mam świetne poczucie, że nie zmarnowałam czasu :)
    Wstawanie rano jest super :) Jestem śpiochem totalnym, ale od kiedy robi się wcześnie jasno, w tym roku w końcu udaje mi się chodzić spać około 22 a wstawać o 5 :) Jem śniadanie siedząc w domu (szok), biegam, czasem nawet się pomaluję (szok numer dwa). O 8 na zajęciach nie czuję się jakbym 30 minut temu wstała z łózka (co czasem jest prawdą) i nie budzę się na serio dopiero koło 10, tylko jestem już całkiem ogarnięta i mogę myśleć logicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę odżywkę. ;) Szału nie robiła, ale zapach ma obłędny, to fakt. I jak długo otrzymuje się na włosach!
    Dla mnie dzień idealny to dzień spędzony z TŻ. Cały dzień z uśmiechem na twarzach. Z odczuciem spokoju i radości. Nie muszę mieć zakupów, choć je uwielbiam. A poza tym to jestem leniuchem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój idealny dzień to dzień z przyjaciółmi :) Właściwie nie potrzeba nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam ! alez mi narobiłaś chęci na pizze :)
    Teeż ostatnio byłam w lumpku :D Kupiłam dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale apetyczna pizza!!! Też bym taką zjadła.
    I jestem ciekawa, co powiesz na temat tej odżywki niemieckiej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...