środa, 12 czerwca 2013

cztery recenzje: aktywne serum na porost włosów agafji, maska drożdzowa, CP+pokrzywa

Kochane,

Nie mogłabym napisać recenzji dla każdego produktu z osobna, bo recenzja byłaby przekłamana. Produktów używałam przez cały maj licząc na extra przyrost. Czy spełniły moje oczekiwania?


a) aktywne serum na porost włosów z żeń-szeniem i papryczką chili (apteka agafji)
b) maska drożdzowa
c) CP+ pokrzywa

Najpierw podsumowanie zbiorcze: Liczyłam na duży porost i się przeliczyłam ;/ Widać przyrost, ale nie taki jakiego oczekiwałam :) Duzym plusem stosowania wyżej pokazanych produktów było całkowite zaprzestanie wypadania włosów ! Wcześniej przy myciu wypadały mi 2-5 włosów (max 10- łącznie z czesaniem), a od połowy maja 1-2, czasem wcale. Nie wiem który produkt winić najbardziej, ale gdy dopadnie mnie wzmożone wypadanie sięgnę po serum agafji, bo wydaje mi się że to ono się do tego przyczyniło.

 
05.05.13
06.06.13

CP+ POKRZYWA
Niestety dopadł mnie wysyp na twarzy ;/ Gdy po miesiącu odstawiłam cp+pokrzywę moja cera wróciła do stanu normalnego. Więcej nie wrócę do tego duetu.

MASKA DROŻDŻOWA
Kocham ją ! Moje włosowe nr 1 wśród masek/odżywek. Po drugim opakowaniu nadal nie zmieniam zdania co do niej (stara recenzja). W łazience czeka mnie kolejne opakowanie, bo wiem, że w sytuacjach kryzysowych zawsze mogę na nią liczyć. Ostatnio poleciłam ją koleżance z pracy. Maska drożdżowa zamieniła puch ("szopkę") na całkiem ładne loki ! Muszę trochę poczytać o pielęgnacji CG, żeby polecić jej inne patenty. Być może uda mi się namówić ją  na włosową metamorfozę :)

AKTYWNE SERUM NA POROST WŁOSÓW AGAFJI
Jak już wspomniałam wyżej, sięgnę po nie gdy tylko zauważę wzmożenie wypadania. Nie wysuszyło skóry głowy, jest wydajne (150ml wystarczyło mi na 18 razy), zapach ma raczej przyjemny i nie odstrasza ceną. Pojawiło mi się mnóstwo nowych babyhairs, ale nie wiem czy tylko ono się do tego przyczyniło. Serum warte jest wypróbowania bez suplementacji wewnętrznej :)

Znacie te produkty ? Jak Wasze wrażenia po pokrzywie i CP ? Polubiłyście się z maską drożdżową ? :)

Buziaki,
mammahelenki

13 komentarzy:

  1. Również uwielbiam maskę drożdzową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. To serum tez mialam :)

      Usuń
  2. Ja na maskę drożdżową poluję i pewnie za jakiś czas kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to serum interesuje mnie od dłuższego czasu, może w lipcu je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić tę maskę drożdżową :) uwielbiam Twoje włosy! Takie lśniące i mają przecudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska drożdżowa jest na mojej liście zakupów, muszę najpierw wydenkować moje zapasy i się za nią wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. JESTEŚ PRZECIWKO USUWANIU „OBSERWATORÓW”? W takim razie wypełnij petycję tutaj: http://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running?utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition
    Jeśli możesz dopisz o tym w poście, poproś inne bloggerki lub znajomych. Trwa to tylko minutę, a może pomóc !! RAZEM DAMY RADĘ ! :)

    PS. Więcej szczegółów na blogu: http://chcemyobserwatorow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. serum używam i nie powiem, że nie bo licze na niego mocno w walce o długie włochy:) a maskę drozdżową użyłam tylko raz - od koleżanki i się zakochałam <3 jest to jedyna rzecz, której bardzo pragnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam dwa opakowania, a trzecie aż prosi o otwarcie :) do serum wrócę jesienią :)

      Usuń
  8. Mam to serum ;-) ciekawe jak się sprawdzi u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...