poniedziałek, 27 maja 2013

łupy :)

Kochane !

Ogłoszenie o torebce już nieaktualne :)

W drodze do pracy zauważyłam sklep z ekożywnością. Rano był jeszcze nieczynny, ale wróciłam do niego po pracy. Co w nim znalazłam ? OJOJ :D Rosyjskie cudeńka ! Co prawda wybór był niewielki, ale zawsze coś! Zdziwiły mnie trochę zawyżone ceny... Np. za moją ukochaną maskę drożdżową musiałabym zapłacić 19 zł, a za szampony natura siberica 32 zł. W sklepie był ogromny wybór herbat, przypraw i płatków. Skusiłam się na jaglane :)



Chciałabym pochwalić się łupami "lumpkowymi" z wypadu do moich rodziców:

 torebka TED LAPIDUS - 24 zł (jeszcze z metkami:))


sukienka na lato dla Helenki - 8 zł
 

Lubicie lumpki ??? :)

Pozdrawiam,
mammahelenki

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam lumki :D super torebka !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuję, że w gdańsku nie ma dobrych lumpków (może są, ale nie mam pojęcia gdzie) ...

      Usuń
  2. Świetna torebka :D
    Faktycznie zawyżone ceny. Chyba wolałabym już zrobić zakupy przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zostanę przy internetowych zakupach, które robię zazwyczaj w ddd :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...