czwartek, 2 maja 2013

piramida pielęgnacji włosów

Witajcie,

Bardzo spodobały mi się na blogach piramidy pielęgnacji, więc stworzyłam swoją :



Włosy myję co 1-1,5 dnia. Używam do tego delikatnych szamponów (babydream dla dzieci, hipp, facelle). Jeżeli myję włosy przed pracą (5.00!!!!!) to zazwyczaj nie używam żadnych odżywek, tylko wcierka i suszenie chłodnym nawiewem. Czasem nakładam odżywkę na 2 minuty (np. ostatnio Garnier awokado i masło shea). Gdy myję włosy po pracy nakładam na nie maskę (np. drożdżową agafji na 45 minut). Nie mam potrzeby suszenia, chyba, że myję włosy przed samym spaniem. Szamponu z sls (u mnie szampon aloesowy z Lidla) używam raz w tygodniu. W weekend staram się nakładać olej (z tym bywa różnie ;/). Okazjonalnie stosuję płukankę z aloesu. Moje włosy bardzo ją lubią. Zazwyczaj robię tydzień płukanki aloesowej po skończeniu jakieś wcierki (np. joanny rzepy teraz). Od tygodnia codziennie piję herbatkę z pokrzywy i przyjmuję CP.

To chyba tyle :)

Ciekawa jestem jak wygląda Wasza piramida pielęgnacji włosów :)

Buziaki,
mammahelenki

10 komentarzy:

  1. Często myjesz włosy :) Jak na taką pielegnacje masz świetne włosy, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym myć co 3 dni :) zmniejszenie przetłuszczania to jeden z włosowych celów :)

      Usuń
  2. Myję co drugi dzień.W maju częściej będę używała wcierek i masek-by je wzmocnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w celu szybszego porostu ? jestem z Tobą :*

      Usuń
  3. U mnie szampon babydream się kompletnie nie sprawdził, więc wróciłam do szamponów z sls (na pewno będę szukać dalej czegoś innego). Włosy masz piękne, tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj facelle sensitive- kosztuje ok. 4-5 zł. Nie plącze tak mocno jak babydream :)
      U mnie z babydream korzysta cala rodzina :) dziękuję za komplement :*

      Usuń
  4. Jak tutaj ładnie :))
    ja myję włosy co 2 dni i też lubię BD i Hipp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dzięki Młodzej Siostrze ! :)

      http://mlodsza-siostra.blogspot.com/

      Usuń
  5. Po Twojej zachęcie kupiłam szampon aloesowy z Lidla :D
    Facelle Sensitive podrażniała mi o dziwo skalp, więc najczęściej sięgam po BD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BD trochę plącze mi włosy, ale i tak go lubię :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...