poniedziałek, 13 maja 2013

olejek khadi stymulujący porost włosów

Kochane,

Wczoraj dobił dna olejek khadi stymulujący porost włosów. Dziś kilka słów o nim.



Olejek zamówiłam rok temu w czerwcu przez internet (zapłaciłam ok. 55 zł+ koszt dostawy). Wówczas dopadło mnie wzmożone wypadanie (po urodzeniu Helenki) i liczyłam na jego zahamowanie. Niestety w tej roli się nie sprawdził. Mój problem minął 3 miesiące później.

MOJA OPINIA: 

CENA I DOSTĘPNOŚĆ: zacznę od tego, ponieważ moim zdaniem cena jest wygórowana- 55 zł za 210 ml- moim zdaniem to dużo. Z dostępnością również jest problem - głównie internet.
 
ZAPACH: intensywny, ziołowy, korzenny, ale w moim odczuciu przyjemny.

OPAKOWANIE: nie mam zastrzeżeń, chociaż uważam, że ten olejek powinien być dostępny w wersji np. 50,100 i 200 ml.

WYDAJNOŚĆ: bardzo dobra, wystarczył mi na niemal rok używania. Łyżkę stołową wmasowywałam w skalp i zmywałam po kilku godzinach (na początku trzymałam całą noc, ale wzmagał wypadanie- KLIK- później stosowałam na ok. 3 godziny przed myciem, wypadało włosów mniej i właśnie tym sposobem powoli go kończyłam :)).

DZIAŁANIE:
a) babyhair : tak, ale nie po nim.
b) zahamowanie wypadania: NIE- WRĘCZ NASILAŁ WYPADANIE ;/
c) wzrost: stosowany raz w tygodniu niemal nie przyczynił się do wzrostu, nie mniej jednak przy regularnym stosowaniu -co mycie- wydaje mi się, że szybszy wzrost byłby zauważalny.
d) włosy po zastosowaniu olejku na długość: nie zauważyłam zmian, więc używałam później na sam skalp.
 
Czy polecam ? - naczytałam się o nim wiele dobrego, ale u mnie niestety nie sprawdził. Polecam kupić go w 3 osoby i zobaczyć czy warto zainwestować w większe opakowanie. Czy kupię ponownie ? NIE :)

Miałyście go? Macie podobne odczucia? Może wywołał efekt "WOW" ?

Pozdrawiam,
mammahelenki



17 komentarzy:

  1. Ostatnio zaczęłam stosować Khadi regularnie-nie widzę zmian.Mam nadzieję,że będzie dobrze.Po porodzie,włosy mi wypadały garściami-nic nie pomagało-samo przeszło.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właściwie też samo przeszło :) ale dzięki temu stałam się włosomaniaczką :)

      Usuń
    2. Ja też jakoś zmian nie widze po nim, ale zostało mi ponad połowa buteleczki więc trzeba to jakos spozytkować :)

      Usuń
  2. Zazwyczaj staram się nie narzekać na cenę, ale w tym wypadku jest ona dla mnie nie do przejścia jak na olejek, który ma przyspieszyć porost włosów a pewność działania mamy... w zasadzie zerową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słusznie :) teraz nie kupiłabym go, ale rok temu musiałam go mieć :D

      Usuń
  3. Na pewno nie dałabym tyle za olejek ;) jak widać totalnie nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie kupiłabym chociażby ze względu na cenę i zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kupiłam, nałożyłam 3 razy i włosy wypadały całymi pasmami aż się wystraszyłam 0_o. Połowę oddałam koleżance a teraz zbieram odwagę żeby zacząć go używać... Dużo Ci przyspieszyły porost? Potrzebuję motywacji, szczególnie, że on tak strasznie śmierdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam efektów...może przy używaniu co mycie włosy urosłyby więcej ;/ zapach mi odpowiadał :)

      Usuń
  6. Czyli można znaleźć coś lepszego po niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie cena wygórowana. Wolę tańsze produkty, które skutecznie ,,podgonią'' przyrost.
    Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził, a wręcz nasilił wypadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, teraz świadomie robię włosowe zakupy :)

      Usuń
  8. Mam ten olejek ale czeka w kolejce :) Kurcze no, jesteś kolejną osoba piszącą, że wzmaga wypadanie. Chyba musze sobie na nim jakąś karteczkę przylepić żeby zrobić test na kawałku głowy, bo ostatnio to mi włosy lecą strasznie, aż przerażona jestem.
    A co do opakowania to masz rację, lepiej by było, jakby zrobili pare wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie pomoże, bo zamiast olejku miałabyś np. 2 dobre odżywki (albo i więcej) :)

      Usuń
  9. Stosowałam dopiero 4x ( na całą noc) i widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wypadanie wlosow po ciazy jest skutkiem zmian w hormonach. ZADEN szampon, maski, oleje i inne odzywki nie powstrzymaja takiego wypadania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...