środa, 1 maja 2013

miesięczne podsumowanie- kwiecień 2013

Witajcie,

Niestety mam chwilowy problem z aparatem, więc zdjęcia aktualnej długości włosów umieszczę (mam nadzieję) w tym tygodni.

W kwietniu postanowiłam zaszaleć z bezbarwną henną (bez jakichkolwiek skutków...), w ostatnim tygodniu kwietnia zaczęłam pić pokrzywę i brać jedną tabletkę CP dziennie. Od wczoraj zwiększyłam dawkę do 4 :)

"włosowe" plany na kwiecień:
- użyć bezbarwnej henny (cassia khadi)-->UDAŁO SIĘ (efekty)
- wypróbować kozieradkę--> tradycyjnie się  nie udało ;/
- częściej olejować--> lenistwo górą ! ;/
- zakupić odżywkę do stosowania  na 2 minuty po myciu --> udało się (garnier awokado) 

Moja miesięczna pielęgnacja:
02.03.13 rano
M- szampon z lidla aloesowy
tonik wzmacniający receptury babuszki agafii,
 
03.04.13 wieczorem
M- szampon z lidla aloesowy
O- maska drożdżowa na 40 minut
tonik wzmacniający receptury babuszki agafii,
 
05.04.13 rano
M- facelle
płukanka aloesowa,

06.04.13 wieczorem
naturalne ziołowe serum przeciw wypadaniu agafji 45 min
M- babydream dla dzieci
O- Maska drożdżowa 45 min,
 
07.04.13 rano
M- Lidl 
O- HENNA CASSIA KHADI,

09.03.13 rano
M- Facelle
O- Garnier awokado 5 minut,

10.03.13 wieczorem
M- babydream dla dzieci
O- skóra głowy maska drożdzowa, długość włosów garnier awokado- 40 minut,

12.03.13 rano
M- Facelle
O- Garnier awokado- 5 minut,

13.04.13 rano
M- Babydream
O- skóra głowy maska drożdzowa, długość włosów garnier awokado- 40 minut
joanna rzepa,

14.04.13 wieczorem
M- Lidl
joanna rzepa,

16.04.13 rano
M- Facelle
O- Garnier awokado- 5 minut
joanna rzepa ,

17.04.13 wieczorem
M- Babydream
O- garnier 10 minut
joanna rzepa,

19.04.13 rano
M- Lidl
O- Garnier awokado- 5 minut
joanna rzepa,

20.04.13 rano
M- Babydream
O- maska z siemię lnianego
joanna rzepa,

21.04.13 wieczorem
khadi skóra głowy, długość olejek babydream dla dzieci - 7 h
M- babydream
O- garnier awokado 5 min
joanna rzepa,

23.04.13 rano
M- szampon hipp
joanna rzepa,

24.04.13 wieczorem
M- lidl
O- garnier awokado 5 min
joanna rzepa,

26.04.13 rano
M- hipp
joanna rzepa,

27.04.13 rano
M- babydream dla dzieci
O- jogurt naturalny ze spiruliną -30 minut
joanna rzepa,

28.04.13 wieczorem
M-Lidl
joanna rzepa,

30.04.13 rano
M- hipp
O- maska drożdżowa - 45 minut
joanna rzepa.


"włosowe" plany na maj:
- olejować choć raz w tygodniu,
- zmienić dietę na zdrowszą (to temat na osobny post)


Pozdrawiam Was,
mammahelenki

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa szamponu aloesowego z Lidla.Twoje włosy są zawsze piękne niezależnie od ich pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie dorzuć do koszyka podczas zakupów w Lidlu. Kosztuje grosze (chyba 3.99 za 0,5 l), a jest świetnym oczyszczaczem :)

      Jesteś kochana :*

      Usuń
  2. Ja też muszę wypróbować kozieradkę, zabieram się i zabieram i nigdy mi się nie udaje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wykreśliłam kozieradkę z lisy :D kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  3. Dlaczego Ty przy takim minimum pielęgnacji masz włosy jak marzenie? Zazdrosna jestem, całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...