piątek, 3 maja 2013

Joanna rzepa + moja włosowa półka

Kochane,

Jako, że mój aparat odmówił chwilowo posłuszeństwa dodam posty ze zdjęciami zrobionymi wcześniej :)


Joanna rzepa - kuracja wzmacniająca do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania - moje "trzy grosze"




Zacznę od tego, że to nie pierwsza butelka Joanny rzepy w historii mojego włosomaniactwa (chyba 4). Bardzo się lubimy, ale już nie tak jak kiedyś. Kiedyś zmniejszała przetłuszczanie włosów, a teraz przeciwnie- przyczyniła się do częstszego mycia ;/ Stosowałam tylko po umyciu włosów i czułam przyjemne mrowienie skóry głowy.

Zalety:
- cena (ok.7 zł),
- wysyp babyhair,
- przyspieszony przyrost,
- świetna butelka do aplikowania innych wcierek.

Wady:
- przyspiesza przetłuszczanie,
- śmierdzi,
- ciężko ją dostać (swego czasu dostępna była w SP, teraz allegro).

Czy kupię ponownie ? TAK.

Moja niemal aktualna półka z kosmetykami włosowymi. Na zdjęcie nie załapały się olejki (khadi- na 1 użycie i BD dla dzieci) oraz sok aloesowy.



Od prawej: BD dla dzieci do mycia włosów, odżywka garnier z awokado (końcówka), spirulina, dwie maski drożdżowe agafji <3, szampon hipp, oczyszczacz z lidla.

Jak wygląda Wasza półka z kosmetykami włosowymi ? Może preferujecie większy minimalizm włosowy ? :)

buziaki,
mammahelenki

20 komentarzy:

  1. U mnie kosmetyków jest na prawdę sporo, ale postawiłam na ich wykorzystywanie :).

    Kurację możliwe, ze kiedyś wypróbuję, mam nadzieję, że nie przyspieszy przetłuszczania, bo mam z tym problem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalizm, a skąd. Siedem litrów samych masek i odżywek, pełna półka w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli lubisz maksymalizm to ok :D ja źle się z tym czuję (tak samo mam z ciuchami, książkami, akcesoriami i całym najbliższym mi otoczeniem) :) nie umiem tego nazwać, coś jakby przytłoczenie :)

      Usuń
  3. U mnie chyba jest maksymalizm... mam tego dużo, bo lubię różnorodność, ale staram się sukcesywnie zużywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku mojego włosomaniactwa był gigantyczny maksymalizm :D Teraz jestem na etapie kupowania sobie czegoś nowego po zużyciu poprzednich kosmetyków :)

      Usuń
    2. Znam to bieganie do sklepu po każdą super nowość o której się przeczytało, albo akurat była promocja:)

      Usuń
    3. u mnie było gorzej :D w każdym sklepie jakim byłam znajdowałam coś do włosów :D byłam uzależniona :D

      Usuń
  4. Jeśli myjesz włosy rano, to z serii Rzepa baaaardzo polecam kapsułki z serum wzmacniającym. Włosków przybyło mi po nim bardzo dużo, przyspieszył się ich wzrost, w prawdzie śmierdzi o wiele bardziej, ale w nocy i tak się śpi z tym na włosach, a rano po umyciu zapach całkowicie znika i przetłuszczanie przynajmniej u mnie się zmniejszyło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam 2 razy ampułki i ciągle się nimi kaleczyłam ;/ u mnie działanie podobne do odżywki :)

      Usuń
  5. U mnie Rzepa sprawdza się bardzo dobrze i przetłuszczanie też zmniejszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kolei Joanny Rzepy nie mogę znieść :D
    W ogóle odkąd powiedziałaś mi o tym Twoim aparacie,to i mój zaczął się psuć, a dokładnie mówiąc karta pamięci. Póki co jeszcze ratuję sytuację, tutaj przedmucham, tu baterie wyciągnę i włożę z powrotem i zaczyna działać.. Ale pewnie niedługo co najmniej nową kartę pamięci będę musiała kupić :P
    Ja póki co jestem przerażona moją ilością produktów do włosów. Kupiłam specjalne pudło na to, ale teraz okazuje się, że nie mam go gdzie włożyć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz być twarda ! mi pół roku zajęło denko i dopiero wtedy zaczęłam kupować nowe kosmetyki :)

      Co do aparatu- fatum ;/

      Usuń
  7. jestem właśnie po kuracji Joanną i u mnie się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanna Rzepa jest na doz.pl wczoraj kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją ulubioną apteką w internecie jest gemini. To chyba najtańsza apteka ;D

      Usuń
  9. Moja skóra głowy źle przyjęła rzepkę :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...