niedziela, 5 maja 2013

garnier awokado i masło karite - krótka recenzja

Witajcie,

Jeżeli chodzi o recenzję kultowych dla włosomaniaczek produktów mam pewne dylematy. Z jednej strony po co pisać "oczywistą oczywistość", a z drugiej strony myślę sobie, że może jest jeszcze ktoś kto zastanawia się nad danym produktem i moja opinia może zaważyć nad wyborem. Dlatego umieszczam recenzję krótką, bez wyjaśniania składu i obietnic producenta (zazwyczaj gdy czytam receznje kultowych produktów omijam te rzeczy i czytam samą opinię).


GARNIER ULTRA DOUX Z AWOKADO I MASŁEM KARITE


ZALETY:

- niska cena (ok.8 zł/200 ml),
- dostępność (drogerie typu rossmann, SP, natura, nawet markety),
- nawet dobra wydajność (może mniej wydajna niż alterra z granatem i aloesem, ale za to wydajniejsza od maski drożdżowej agafji :)),
- dobry, krótki skład (olej palmowy, olej z awokado, masło karite, brak silikonów, alkoholu, parabenów i PEG-ów),
- ułatwia rozczesywanie,
- przezroczyste opakowanie (dzięki czemu widać ile produktu jeszcze zostało),
- nie obciążała włosów (właściwie o tym zaraz - NIE ROBIŁA NIC).

WADY:

- ZAPACH !!!!!!!!!! (jak ja się z nim męczyłam ! dziewczyny na blogach określały go jako "apetyczny", "przyjemny", "kremowy", któraś z blogerek pisała coś o bananie (?)...moim zdaniem śmierdział jak ścierka do podłogi i jeszcze utrzymywał się nawet dwa dni po umyciu włosów...a fu ! ),
- działanie (Odżywkę stosowałam na 2 do 5 minut, gdy myłam włosy rano, albo na ok. 45 minut na długość, gdy na skórę głowy nakładałam maskę drożdżową agafji. Z moimi włosami nie robiła NIC- nawet puchu :D Oczywiście dzielnie ją wykończyłam, bo najważniejsze że nie wysuszała włosów. Wczoraj napisałam do mojej przyjaciółki-włosomaniaczki, że chciałabym jej odradzić pewną odżywkę. Gdy napisałam, że chodzi o garniera z awokado odpisała mi, że to jej ukochana odżywka. SZOK.).

PODSUMOWANIE:

Podsumowując- u mnie odżywka się nie sprawdziła. Pachnie okropnie i więcej do niej nie wrócę. Jednak chciałabym zaznaczyć, że moje (proste) włosy nie są zniszczone, a ich porowatość określiłabym jako RACZEJ niską :) Być może przy innych typach włosów sprawdzi się doskonale.

Moim numerem 1 wśród wszystkich dotychczas stosowanych odżywek jest drożdżowa maska agafji, ale jej wydajność jest tragiczna, więc stosuję tylko na skórę głowy, a od święta na długość- moje włosy są wtedy w "siódmym niebie". Teraz szukam czegoś nowego na długość włosów. Jakiejś taniej odżywki, której nie będę sobie żałowała. Może polecicie coś  ? 
Mam dwa typy:
a) bingo spa 40 składników aktywnych
b) bioetika
Miałyście którąś z nich? Jeżeli tak, to będę wdzięczna za opinię :)

Pozdrawiam Was,
buziaki- mammahelenki

8 komentarzy:

  1. Odżywka z Garniera AiK śmierdzi ścierką? :O Może miałaś przeterminowaną? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem tak śmierdzi :) na pewno nie była przeterminowana :) po pierwszych użyciach wydawało mi się, że to zapach perfumowanej herbaty z cytryną, ale teraz rozszyfrowałam ten zapach :D

      Usuń
  2. Ja z całego serca polecam Bioetikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to Ci powiem że miałam podobną sytuację. Tylko że mnie z kolei koleżanka, posiadaczka nisko porowatych włosów zachęcałą do jej kupna. Zakupiłam iii beznadzieja(wtedy moje włosy był baaaardzo wysoko porowate) więc od porowatości to chyba nei zależy ;P chyba od kaprysów włosów.
    A co do zapachu to ja go nie wyczuwałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może od kaprysów :D zwaliłam na porowatość :)

      Usuń
  4. U mnie na początku włosomaniactwa nie dawała nic. Była po prostu zwykłą odżywką ułatwiającą rozczesywanie.
    Teraz zachcianki moich włosów się zmieniły, więc dam jej drugą szansę.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też się nie sprawdził jakoś szczególnie. Ani nie zaszkodził ani nie pomógł, więc wykończyłam go i na razie mnie nie ciągnie do niego:) Co do pytania, to niestety nie mogę Ci pomóc, bo żadnej z nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubię tę odżywkę :) Kupuję ją już od kilku miesięcy, a póki moje włosy ją lubią, nie będę jej zmieniać :)

    PS masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...