wtorek, 14 maja 2013

coco chanel mademoiselle

Witajcie,


Postanowiłam napisać kilka słów na temat mojego ukochanego zapachu- COCO CHANEL MADEMOISELLE. Wersja EDT właśnie dobiła dna.







Otrzymałam go 2 lata temu od mojego przyjaciela. Jak dla mnie jest obłędny-niezwykle uroczy, elegancki i seksowny jednocześnie. Po długich poszukiwaniach (dolce&gabana-one, elizabeth arden -5th avenue, burberry london, cacharel- amor amor, christian dior- J'adore, avon- little black dress, naomi campbell- cat deluxe at night, pacco rabanne- lady million) znalazłam swoją miłość <3 

Byłoby mi smutno, gdybym musiała się z nim rozstać, ale w łazience stoi wersja EDP, którą dostałam na gwiazdkę :)

Jaki jest Wasz zapach nr 1 ? A może  nie znalazłyście jeszcze swojej zapachowej miłości ?

Pozdrawiam,
mammahelenki




5 komentarzy:

  1. Ja zapachowej miłości niestety na razie nie znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją drugą miłością zapachową są BZY :D mogłabym cały dzień leżeć pod bzem <3

      Usuń
  2. U mnie póki co DKNY zielny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Chanel lubię tylko Coco EDP, natomiast moje ulubione to Juicy Couture, Juicy Couture EDP oraz Lancome, Hypnose EDP

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...