piątek, 31 maja 2013

Barcelona+ zakupy

Kochane,

Dostałam maila z pytaniem czy u mnie wszystko dobrze, bo dawno się nie odzywałam. Zrobiło mi się ciepło na sercu :) Uznałam, że powinnam wyjaśnić powody swej nieobecności. Otóż....zgubiłam się w Barcelonie!


Wczoraj udało mi się wrócić z "podróży", którą szczerze polecam. Rozumiem wszystkie zachwyty nad tą książką, bo są w pełni uzasadnione. Niebywała historia!

Dzisiaj rano pojechałam do rodziców i przy okazji zrobiłam małe zakupy:


1. Jantar - chcę przetestować go z nową recepturą.
2. Płyn Intimelle z Natury- ostatnio TheCurlyGal mówiła o nim w ulubieńcach. Mam nadzieję, że okaże się dobrym 'myjadłem' do włosów :)

Jutro o 9.00 będę ćwiczyć pod okiem Ewy Ch. w Sopocie na plaży. Wybiera się któraś z Was? Nie mogę się doczekać :)

Buziaki,
mammahelenki

5 komentarzy:

  1. W Barcelonie zakochałam sie jakis czas temu, a w kolejce czeka "Gra Anioła" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo ! :) boję rozpoczynać, bo nie potrafię się oderwać :)

      Usuń
  2. Miałam Jantar. Był ok , ale Tonik wzmacniający go pobil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten produkt do higieny intymnej :) Lubiłam go, ale używałam zgodnie z jego naturalnym przeznaczeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam go dwa razy i wydaje mi się lepszy od facelle, ale nie chcę za szybko wydać opinii :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...