środa, 8 maja 2013

Absolutny hit miesiąca !

Dziewczyny,

Muszę się z Wami podzielić pewnym odkryciem. Jakiś czas temu czytałam u Aliny na temat szczoteczki CURAPROX. Alina jest nią zachwycona, a ja akurat musiałam kupić Helence szczoteczkę (wcześniej myłam jej ząbki sylikonową), która jest bardzo delikatna, więc postanowiłam zaryzykować. Przy okazji zakupów (na allegro) dorzuciłam jeszcze szczoteczkę dla siebie. Ceny szczoteczek to ok.10 zł za sztukę.

Wygląda tak (raczej niepozornie):

CURAPROX CS 5460 ultra soft

Po pierwszym użyciu zakochałam się !!! Miłość od pierwszego użycia <3 Do tej pory używałam najczęściej Colgate 360. Kilka razy użyłam elektrycznej, ale jakoś niespecjalnie mi się ona spodobała, poza tym nie jest mobilna, a ja często wyjeżdżam. Ta szczoteczka jest najlepsza ze wszystkich ! Na pewno się z nią nie rozstanę :D Następnym razem zamówię 3-pack. Polecam ! :)

Pozdrawiam Was,
mammahelenkki

8 komentarzy:

  1. mam na nią ochotę właśnie po poście Aliny :)) skoro jeszcze Ty polecasz, to już nie mam wyjścia muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie- będziesz zachwycona ! :)

      Usuń
  2. Czyli następnym razem zamiast lecieć do sklepu po szczoteczkę, będę lecieć na Allegro :D
    Dzięki, już od dawna się nad nią zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta szczoteczka jest odkryciem w stylu tt :)

      Usuń
  3. Nie używałam, ale cena kusząca :)

    Nie słyszałam o niej... muszę poczytać na jej temat więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci , że nie zwracam uwagi na szczoteczki , ale na pasty owszem. Aktualnie używam rosyjskich i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie o tym poczytam - zupełnie nie mam pojęcia o pastach :)

      Usuń
  5. Ja dostałam taką od ortodonty do mycia aparatu. Jest taka miękka. Idealnie myje nawet dziąsła, a przy tym ich nie podrażnia. :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...