poniedziałek, 20 maja 2013

90 % normy

Witajcie,

Mam nadzieje, że Wasz weekend był równie udany jak mój. Zaplanowałam kilka rzeczy i niemal wszystko udało mi się wykonać. Jestem z siebie dumna :D

ZAPLANOWAŁAM:

1) zakupy--> udało się ! kupiłam koszulę z krótkim rękawem z greenpoint, bluzkę limonkową z greenpoint, koszulkę na ramiączkach h&m, Helence kapelusik i sukienkę.
2) park oliwski --> jest cudowny o każdej porze roku, a teraz najpiękniejszy <3
3) plaża--> nie udało się, bo z Helenką i tak nie mogłabym poleżeć jak foka :)
4) upiec murzynka--> yeah!
5) zadbać o włosy--> w sobotę maska drożdżowa na godzinę pod czepkiem, niedziela siemię lniane- 45 minut.
6) depilacja
7) malowanie paznokci
8) obejrzeć finał voice of poland (bardzo się cieszę, że wygrała Natalia Sikora- co za głos!)
9) biegać--> tak!
10) odwiedzić przyjaciela w Tczewie--> od dzisiaj mam traumę jazdy pociągiem z Helenką ;/  




Koszula i Heli ciuszki nie załapały się na zdjęcie, bo rozładował się aparat :)

Jak minął Wasz weekend? jesteście zadowolone ? :)

Pozdrawiam,
mammahelenki

12 komentarzy:

  1. Leżenie z dzieckiem plackiem na plaży jest niemożliwe hehe, ale podobno w ruchu się człowiek najlepiej opala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiekolwiek wylegiwanie jest niemożliwe :D

      Usuń
  2. U mnie weekend tez byl fajny. Sobota ognisko ze znajomymi nad woda do pozna a w niedziele odwiedzilam rodzicow.
    P.s nienawidze lezec na sloncu i sie opalac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może weź książkę albo gazetę ? :)

      Usuń
    2. Nie o to chodzi :D. Po takim lezeniu dostaje goraczki i bolu glowy. Wole posiedziec w cieniu i swiecic kolorem skory jak zarowka :D

      Usuń
  3. Ale super, że udało Ci się zrobić prawie wszystko :) Uśmiecham się na widok takiego entuzjazmu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postanowiłam robić plany na każdy weekend :D mój entuzjazm został ugaszony, gdy złapała mnie burza podczas powrotu z pracy ! :D moje włosy nie były zachwycone :)

      Usuń
  4. Witam, z przyjemnością informuję, że Twój blog został nominowany przeze mnie do uczestnictwa w zabawie w pytania i odpowiedzi. Szczegóły na moim blogu: http://mapapiekna.blogspot.com/2013/05/zabawa-w-pytania-i-odpowiedzi-przyzwoite.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka zorganizowana kobieta z Ciebie-tylko brać przykład,gdy się jest matką i gospodynią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Systematyczna jesteś, prawie wszystko Ci się udało:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...