sobota, 27 kwietnia 2013

Zbiorczy post :)

Witajcie,

Dzisiaj post zbiorczy:

1) Dobiło dna moje ukochane czarne mydło z czarnuszką i olejem arganowym:


Mogłabym się pokusić o porównanie klasycznego savon noir z czarnym mydłem z dodatkiem czarnuszki i olejem arganowym. Uważam jednak, że na temat czarnego mydła powiedziano już tyle, że moja opinia jest zbędna. Oba mydła sprawdziły się dobrze, ale savon noir z dodatkami podbił moje serce. Żałuję, że jedyny sprzedawca (i to jeszcze na allegro) nie ma go już w asortymencie, gdyż z chęcią bym do niego wróciła. Może Wy polecicie jakiś zamiennik ? :)

2) Od tygodnia piję szklankę pokrzywy i biorę jedną CP dziennie. Mam nadzieje, że przyspieszy porost (bo jak wiecie straaaasznie mi na tym zależy, ze względu na zakład z K.

3) W esotiq udało mi się upolować okazję (2 biustonosze za 99 zł - cena jednego 84 zł, więc zaoszczędziłam 69 :D właściwie to nie wiem czy zaoszczędziłam, bo gdybym nie dowiedziała się o promocji pewnie wzięłabym jeden). Lubię takie promocje :)


4) Od wczoraj mam 9 dni wolnego !!! <3

5) Przetestowałam dziś bombę proteinową (jogurt naturalny+ 1 łyżeczka spiruliny) na moich niskoporowatych włosach i.............nie było tragedii ! Pomyślę nad włączeniem ich do pielęgnacji przynajmniej raz w miesiącu.

To tyle na dzisiaj :)

Buziaki i do zobaczenia niebawem.
mammahelenki

8 komentarzy:

  1. Ach, ten zakład :D
    Trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj upolowałam 2 biustonosze, nigdy nie chodziłam tak prosta, jak teraz - odkąd nałożyłam ten dobrze dobrany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się- dobrze dobrany biustonosz jest jak wygodne buty :)

      Usuń
  3. Biel i czerń-śliczne biustonosze.Musisz i wygrasz zakład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie czarny i beżowy, ale na zdjęciach wyszedł biały :D

      Usuń
  4. Moje sa niskoporowate i uwielbiaja spiruline :) i niektore proteinki nawet w duzej ilosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są 'dziwnoporowate', ale w stronę niskiej porowatości :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...