niedziela, 14 kwietnia 2013

ulubieniec dobił dna- POTRÓJNY KWAS HIALURONOWY

Kochane,

Kwas hialuronowy chyba każdej z was obił się o uszy, oczy bądź ręce :) Ostatnio pisała o nim Balbinka, przerażona jego wydajnością :)


Potrójny kwas hialuronowy zakupiłam na stronie zsk w sierpniu. Stosowałam go na twarz (mieszając z olejami). U mnie sprawdził się doskonale, więc wypiszę same zalety:

1) wspaniale nawilża (nie zapychając),
2) olej wchłania się szybciej,
3) niezwykła wydajność !
4) niska cena (za 15g zapłaciłam 5,2 zł- a wystarczyło na 7 miesięcy)
5) wielofunkcyjność - gdyby nie moje lenistwo stosowałabym go do zabezpieczenia końcówek ;]

Na pewno zamówię kolejne opakowanie, gdy będę robiła zakupy na zsk :) 
Miałyście go ? Może doradzicie który rodzaj kwasu hialuronowego wybrać (na zsk jest ich kilka) ?

Buziaki,
mammahelenki

10 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale również naczytałam się wielu pozytywnych opinii.
    Na pewno kiedyś go kupię, myślałam, że mój wybór padnie na ten 1% i będę stosowała go głównie do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować 1% :D dorzucę do koszyka podczas zakupów :)

      Usuń
  2. Chcę go, tak bardzo go chcę:) I ciąglę nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj, ja już się z nim nie rozstanę :)

      Usuń
  3. zdecydowanie wolę HA 1% - potrójny u mnie nic nie robi:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie przymieżam się do zakupu półproduktów-słyszałam,że kwas migdałowy jest oki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzam-nie widziałaś byka!!!!!!!

      Usuń
    2. ooo ;d muszę poczytać więcej o kwasie migdałowym.... :D nie przejmuj się błędem :)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam kwas hialuronowy! To mój must have!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...