poniedziałek, 29 kwietnia 2013

PLAN

Witajcie,

Obiecałam jednej z Was, że umieszczę plan na porost włosów (by 25.09.13 mieć włosy do łokci i wygrać zakład :)).

Zakład rozpoczął się 25 marca. Dwa tygodnie później zakupiłam wcierkę z rzepą (Joanny). Zostało mi jeszcze na jedno użycie, potem zrobię tydzień płukanki aloesowej i rozpocznę kurację z aktywnym serum na porost włosów (z apteki agafji). Latem wrócę do jantaru, ze względu na ochronę przed uv.

Z masek właśnie oczekuję na dwie drożdżowe, ale będę je stosować tylko na skórę głowy (ze względu na tragiczną wydajność). Z olejami jestem raczej ostrożna- khadi wzmagał wypadanie (zostało mi go na 1 albo 2 użycia, ale więcej do niego nie wrócę).

Wewnętrznie - tydzień temu zaczęłam pić pokrzywę i przyjmować jedną tabletkę CP dziennie. Po tej kuracji dam spokój wątrobie na jakiś czas :)

Dodatkowo zamierzam masować skórę głowy TT, ale obawiam się, że lenistwo okaże się silniejsze, więc stawiam przy tym znak zapytania :D

Musi się udać ! :D

Może Wy macie jakiś wypróbowany sposób na szybszy porost ? (oprócz drożdży wewnętrznie....) :)

Pozdrawiam Was,
mammahelenki

5 komentarzy:

  1. CP lub picie drożdży. Osobiście polecam to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyp polny bardzo przyspiesza porost, ale ja po nim zmagałam się z efektami ubocznymi, więc trzeba uważać.
    I podobno też wcieranie aloesu w skórę głowy czy kozieradki przyspieszają porost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aloes w roli płukanki sprawdził się doskonale :)

      Usuń
  3. CP daje strasznego kopa do porostu włosom dosłownie wszędzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile dziennie brałaś tych tabletek? :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...