środa, 3 kwietnia 2013

OOO ! pierwoje reshenie naturalny tonik wzmacniający

Witajcie,

Przyszedł czas na kolejną recenzję. Tym razem brat tego toniku- TONIK WZMACNIAJĄCY. Powiem bez zbędnego czarowania - bez szału ! :)



Producent: OOO PIERWOJE RESHENIE, Rosja
Skład INCI:  Aqua with infusions of extracts: Humulus Lupulus (chmiel zwyczajny), Urtica Dioica (pokrzywa zwyczajna), Arctium Lappa Root (łopian większy), Gypsophila Siberica (gipsówka błyszcząca), Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol.

Czyli woda z ziołowymi wyciągami  i na końcu naturalne konserwanty.

cena: ok. 10-12 zł za 150 ml (dostępny w internecie)
buteleczka: Duży minus, mimo iż szata graficzna ładna- konstrukcja buteleczki słaba. Co mycie (bo używałam tylko po umyciu włosów) przelewałam trochę do butelki po Joannie rzepie.
wydajność: wystarczył mi na 20 razy, ale nie żałowałam go sobie ;]
zapach: Nie mam zastrzeżeń :)

moja opinia
Jestem rozczarowana. O ile z jego brata byłam zadowolona (przedłużał świeżość włosów i zahamował wypadanie), tak ten nie zrobił NIC. Przetłuszczanie w normie (czyli mycie włosów co 2 dni było by ok, ale myłam co 1-1,5 dnia), przyrost bez szału, babyhair nie odnotowane. Strata kasy ; /
czy kupię ponownie: Nie.
Pozdrawiam,
mammahelenki

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie kupiłam 2 na wypadanie ;/

      Usuń
  2. a to Ci ciekawe, szkoda. Planuję jeden z tych toników w przyszłości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie mialam, szkoda, ze sie nie sprawdzil :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda - to na niego kasy :D

      Zamiast niego warto zdecydować się na coś sprawdzonego (jantar, joanna rzepa) :D

      Usuń
  4. A pomyśleć że chciałam go kupić, teraz już wiem żeby tego nie robić. Chyba lepszy w jego roli byłby sok aloesowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować :)

      u mnie zagości (po raz 2) kozieradka na miesiąc, potem spray na porost babuszki agafji (z chili).

      Usuń
  5. Na wypadanie działa u mnie całkiem dobrze, a tego jeszcze nie miałam.
    Całe szczęście nie przymierzałam się do jego zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...