sobota, 6 kwietnia 2013

NATURALNE ZIOŁOWE SERUM DO WŁOSÓW - PRZECIW WYPADANIU (OOO Pierwoje Reshenie)

Witajcie,

Chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami na temat NATURALNEGO ZIOŁOWEGO SERUM DO WŁOSÓW - PRZECIW WYPADANIU (OOO Pierwoje Reshenie)



Od producenta:

Naturalne ziołowe serum przeciw wypadaniu włosów posiada wyjątkowo silne działanie. Każda ampułka zawiera zbalansowane aktywne składniki : roślinne ceramidy, olej sojowy, kompleks witamin (A,E,F), olejowy ekstrakt pokrzywowy, olej z zarodków pszenicy, olejowy ekstrakt z ostropestu plamistego, olej z dzikiej róży, olej z rozmarynu, olej z czarnej porzeczki, Climbazol, kompleks przeciwutelniaczy. Ziołowy kompleks zalecany jest przy nadmiernym wypadaniu włosów i osłabionych korzeniach włosów.

Sposób użycia: zawartość ampułki wetrzeć w skórę głowy i korzenie włosów. Wykonać delikatny masaż. nałożyć na głowę kapturek foliowy na ok. 40 minut. Następnie umyć delikatnym, odżywczym szamponem. Stosować 1-2 razy w tygodniu, przez 2-3 miesiące.

cena: 26 zł/ 7 ampułek po 5 ml
wydajność: 5 ml na jeden raz to dla mnie za mało, powinno być 7 :) Używałam jednej ampułki na tydzień.
zapach: Nie mam zastrzeżeń (znosiłam rzepę, sesę, amle, kozieradkę, więc dla mnie ten zapach był ładny :D)

moja opinia

Zacznę od tego, że skóra mojej głowy nie przepada za olejami (nawet khadi). Po tym serum nie oczekiwałam zaprzestania wypadania włosów, bo takiego problemu już nie mam, ale wzmocnienia. Stało się dokładnie odwrotnie. Po nim wypadało mi więcej włosów ;/ Serum nie przyczyniło się do babyhair, ani nie przyspieszyło porostu włosów. Jak dla mnie strata kasy. Kolejny bubel Agafji ;/
czy kupię ponownie: NIE

Pozdrawiam,
mammahelenki

4 komentarze:

  1. szkoda, że nie zadziałał, cóż, może jeden raz na tydzień to za mało ?

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że lepiej się spisze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...