środa, 17 kwietnia 2013

MWH :)

Witajcie,

Obiecałam "moją włosową historię", ale od razu uprzedzam, że będzie ona BEZ SZAŁU :)

Nigdy nie prostowałam włosów (są z natury proste), raz zafarbowałam "szamponetką", ale nie było widać zmiany koloru (.!.), okazjonalnie, ale bardzo rzadko suszyłam suszarką (dopiero od jakiegoś czasu, gdy zakupiłam  suszarkę z regulowaną temperaturą zaczęłam suszyć częściej). Nawet ich nie rozczesywałam (!!!!). Pierwszą szczotkę w życiu kupiłam w czerwcu 2012 (TT), na początku mojego włosomaniactwa. Żyły sobie własnym życiem myte szamponami z sls. Nie miałam pojęcia co to jest odżywka do włosów ;]

Gdy zaszłam w ciąże przeszłam na naturalną pielęgnację. Szampon zmieniłam na naturalny z certyfikatami z Aleppo. Włosy nadal żyły swoim życiem, tyle że za namową fryzjerki skróciłam je do ramion i pocieniowałam je na całej długości (że niby miałam za dużo na głowie)!!!!

3 miesiące po urodzeniu Helenki (czerwiec 2012) zaczęły mi masowo wypadać włosy, wtedy wpadłam na włosowe blogi i zaczęło się moje włosomaniactwo. Włosy wypadały mi "garściami" przez ok. 3-4 miesiące (pisałam o tym w TYM poście). Wówczas znowu je mocno obcięłam i chcąc coś zmienić zdecydowałam się na grzywkę...Teraz (13 miesięcy po porodzie) moje włosy wypadają w normie, albo nawet poniżej normy.

Jak pielęgnuje ?
olejowanie: ostatnio wcale ;/ 
szampony : najczęściej Facelle, babydream dla dzieci, oczyszczacz - szampon z Lidla,
Odżywki/maski: różne (ciężko zdecydować :))
Wcierki: ulubieniec Joanna rzepa, Jantar, Radical,
Pukanki: ulubiona sok z aloesu <3
zabezpieczenie końcówek: aż wstyd, ale wcale....


rok 2007 (?)
 rok 2009 chyba

2010
2011 (ciąża)
listopad 2012 (totalnie nietwarzowa grzywka....już prawie jej nie ma...)

Od grudnia jestem z Wami :)

włosy z początku kwietnia 2013 :)



buziaki,
mammahelenki

15 komentarzy:

  1. Piekna figura! I tafla wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do zachwytów :) figura cudna:*

      Usuń
    2. i jeszcze jedno :) zostałas u mnie wyrózniona, za "pasję, kreatywność, cierpliwość" = zapraszam do zabawy:)

      Usuń
  2. Wow, co za figura! Na drugim zdjęciu przypominasz mi córkę znajomych rodziców. :D
    Jesteś śliczna i masz piękne włosy, ale już Ci to mówiłam. :D
    Nie wiem czy jest coś nie tak z moim bloggerem, bo u Ciebie data dodania to 10:21, a u mnie na bloggerze dopiero teraz pojawiła się informacja o tym, że niby godzinę temu dodałaś posta. Cóż się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki A. :* u mnie coś jest nie tak z czasem :D

      Usuń
  3. Kochana pierwszy raz widzę Twoją buźkę :) piękna kobietka z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój ,,wodospad'' włosów.
    Śliczna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite masz te włosy! :) widać, że zdrowe i błyszczące :) pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...