poniedziałek, 15 kwietnia 2013

maska drożdżowa receptury babuszki agafii

Witajcie,

Dziś krótka recenzja maski drożdżowej. Krótka, ponieważ wydajność maski jest okropna, a co za tym idzie - szybko się ona kończy ;] Stosowałam po umyciu włosów, trzymając pod czepkiem foliowym przez 45 minut.


Zacznę od minusów:
1) wydajność woła o pomstę do nieba ! - użyłam jej 7 razy !!!
2) dostępność (internet).

Plusy:
1) nie robi krzywdy skórze głowy - (wcześniej na skórę głowy nałożyłam kilka razy alterrę granat i aloes, ale na krótko) nie boję się zostawić jej na 40 minut,
2) na temat babyhair się nie wypowiem, bo za krótko używałam ;/
3) wspaniale pachnie - jak ciasteczka (mmm),
4) nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie,
5) nie wpływała na przetłuszczanie (ani na przedłużenie świeżości),
6) ładna szata graficzna opakowania i dobre opakowanie (z dodatkową nakładkę, przeciwdziałającą rozlaniu),
6) NIBY przyspiesza porost włosów, ale zbyt krótko ją stosowałam by to ocenić ;/

Jak widzicie plusów całe mnóstwo :) Czuję pewien niedosyt po tej masce. Kupię ją ponownie, ale będę używała tylko na skórę głowy, a na długość włosów inną odżywkę :) Macie jakieś doświadczenia z tą maską ?

Pozdrawiam,
mammahelenki

13 komentarzy:

  1. Ona tak bardzo czeka u mnie na recenzję... Miała byc wczoraj i dzisiaj:) Lubię ją, ale u mnie jest dostępna stacjonarnie za około 16zł, więc taniej niż przez internet i bez kosztów przesyłki:) Na pewno kupię znów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę x1000000000000000000000000000 ! :D

      Usuń
    2. I ja zazdroszczę, że ją możesz dostać stacjonarnie ;)

      Usuń
    3. Haha, sama sobie zazdroszczę... Mam przecudowną panią w ziółku, która zamówi mi wszystko o co poproszę w baardzo konkurencyjnej cenie:)

      Usuń
    4. może to jest rozwiązanie ? poprosić, żeby sprowadzili w zielarskim ! :D

      Usuń
  2. Miałam ją na włosach dopiero 2 razy, nie zrobiła na pewno nic złego a co do dobrego to jeszcze za wcześnie by o tym mówić. Ale pachnie cudownie, faktycznie jak ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie starczy na 5 razy jeszcze ;/ może nakładaj tylko na skórę głowy ? ja bym tak zrobiła :)

      Usuń
  3. Mam odlewkę maski jajecznej i faktycznie nie jest zbyt wydajna, strasznie lejąca. To mnie zniechęca do kupna :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chcę ją ponownie-za15zł w KOKARDI

    OdpowiedzUsuń
  5. aj szkoda, że taka niewydajna :( mam ochotę na nią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko strasznie. Ja swoja zuzylam zdecydowanie wolniej ;). Widzialaj ja ostatnio u siebie stacjonarnie i chyba ja ponownie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, ja używałam jej przez 1,5 miesiąca i mam jeszcze 1/3 opakowania, Nakładam tylko na skórę głowy bo do tego została stworzona :) pięknie działa, pierwszy raz jakikolwiek wspomagacz który mi pomógł z przyśpieszeniem porostu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...