wtorek, 30 kwietnia 2013

DDD u Setare + prośba o radę

Witajcie,

Wczoraj ok.17.00 przyszła do mnie paczka ze sklepu Setare. Skorzystałam z DDD (dnia darmowej dostawy) i zamówiłam sobie dwie maski drożdżowe oraz coś o czym długo marzyłam- spray do włosów i ciała żywe witaminy.


Jeżeli chodzi o spray ma niesamowity zapach ! Zamierzam używać go jako tonik pod olejki. Dawno nie kupiłam sobie czegoś do twarzy. Wystarczy mi tylko tusz do rzęs, eyeliner, olejki do ocm i jakiś olejek (najczęściej taki, którego chcę się pozbyć z zapasów). Traktuję ją "po macoszemu", ale spray z żywymi witaminami to chyba dobra forma przeprosin :)

Skorzystałyście z DDD ?

Dziewczyny proszę Was o radę. Ile CP brałyście dziennie ? Ja od tygodnia biorę jedną tabletkę dziennie, ale nie wiem czy to nie będzie za mało ?

Pozdrawiam,
mammahelenki

17 komentarzy:

  1. Moim zdaniem o wiele za mało, to powinna być dawka uderzeniowa :) Dziewczyny brały zazwyczaj 4. Z tgo co wiem nadmiaru nie nalezy się obawiać, bo trudno tę witaminę przedawkować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie będę brała 4 dziennie :)

      Usuń
  2. ja brałam 6 dziennie czyki max dopuszczalny wg ulotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że 1 tabletka to stanowczo zbyt mało i efekty mogą nie być widoczne, może chociaż 2 spróbuj? Tak jak pisałam, ja brałam kiedyś 4 - teraz przez kwiecień też 4 dziennie i zastanawiam się czy nie zwiększyć dawki do 6, czyli tej maksymalnej.
    Powodzenia w zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczko, zdecydowałam się na 4 dziennie - dwie rano i 2 wieczorem :*

      Usuń
  4. 1 to malo, mozesz brac wiecej. Ciekawi mnie ten sprej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się wypowiem na jego temat, jego zapach jest obłędny :)

      Usuń
  5. To samo bym wzięła,zwłaszcza teraz-maseczka drożdzowa zrobiła na mnie dobre wrażenie.Podobnie jak Twoja tak i moja bużka by się odwdzięczyła.Słońce,dziękuję za tak ciepłe słowa na moim blogu-każde słowo mnie podbudowywało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o CP-4-nadmiar wydalany z organizmu,oczywiście zrobić przerwę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja brałam na początku 2, a potem 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie brałam CP. Nie skorzystałam z DD i jestem z siebie dumna :D
    Mam te witaminki - do twarzy i dłoni są super , ale a włosach nic nie zdziałały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar używać jako bazę pod olejki :D na włosy raczej nie będę stosowała :D co za zapach !

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również mam taką nadzieję :):):) DDD jest extra :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...