czwartek, 7 marca 2013

TAG - Liebster Blog Award



Dziękuję Asi B. (Pompon :)) za nominację.

Nominowana osoba do TAG-u odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ją nominowała - czyli ja odpowiadam na 11 pytań zadanych przez Asię. Następnie wymyślam własny zestaw pytań i nominuję 11 osób (11 ???? :D)

Nominacja jest przyznawana blogom, które nie osiągnęły 200 obserwatorów.

Co robisz, gdy nikt nie widzi?

Chodzę roznegliżowana, czasami w samej bieliźnie (czuję się wtedy wolna).

Myśl, która nie daje Ci spokoju? 

"kiedy będę niezależna ???"
 
Nuta, która ostatnio zawładnęła Twoim umysłem?


ulubiona piosenka Helenki :D

Po co Ci ten blog?

Dzięki niemu mogę sięgać wstecz. Wiem co służyło moim włosom, a co zupełnie się nie sprawdziło :) Poza tym nie mam z kim dzielić obsesji włosowej (nikt już nie chce tego słuchać...)

Postać z bajki, z którą się utożsamiasz?

Nigdy nie utożsamiałam się z postaciami z bajek :( jako dziecko byłam wiecznie na dworze, więc prawie nie oglądałam bajek.

Ktoś, na kim zawsze możesz polegać?

mój przyjaciel ze studiów- wydostałby mnie nawet z piekła :D
 
Co Cię najbardziej denerwuje?

Najbardziej denerwuje mnie bałagan (niewykręcone skarpetki rzucone koło łóżka........) i otwieranie kilku opakowań jednego produktu (np. stoi 5 otwartych opakowań makaronu (!!!))

Kosmetyk, bez którego nałożenia nie wychodzisz z domu?

eyeliner i tusz (aczkolwiek często zdarza mi się wychodzić z domu bez makijażu, nie mam z tym problemu, właściwie nigdy nie miałam na sobie pudru, podkładu (nawet nie wiem czym się od siebie różnią), cieni do powiek...)

Film, na którym się ostatnio wzruszyłaś?

nie oglądam filmów (serio! nie mam tv i nigdy nie będę miała), ostatnie filmowe wzruszenia miały miejsce kilka lat temu- PEARL HARBOR I PAMIĘTNIK :)

Miejsce, za którym tęsknisz?

Za polami truskawek moich "teściów" (niesamowite miejsce!!!, a truskawki zerwane z pola mają wyjątkowy smak)


Moment w życiu, który chciałabyś powtórzyć?

Pierwsze pół roku znajomości z tatą Helenki (codziennie byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie...<3)


ZAPRASZAM DO ZABAWY:

Moje pytania:

1. Twój wymarzony kosmetyk (u mnie rosyjskie....)?
2. Na jakim kosmetyku najbardziej się zawiodłaś ?
3. Nie potrafię żyć bez...?
4.  Ulubiona książka ?
5. Najpiękniejszy moment życia ?
6. Ulubiony słodki grzeszek ?
7.  Gdybyś mogła zmienić w sobie- w wyglądzie- jedną rzecz, co by to było ?
8. Na co wydajesz (tracisz...:)) najwięcej pieniędzy ?
9. Ulubiona piosenka ?
10. Czym aktualnie zajmujesz się w życiu?
11. Praca marzeń ?


pozdrawiam,
mammahelenki



4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za nominację, jednak nie biorę udziały w tego typu zabawach. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Helenka ma już wyrobiony gust muzyczny :o , własnie mi przypomniałaś o truskawkach *.* już niedługo będą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona bardzo lubi tańczyć (to wygląda komicznie!) i ta piosenka to jest jej ulubiona. Był czas, że nie chciała jeść, a gdy puściło jej się dubstep to wcinała jak chomik ! :D w brzuchu słuchała rocka i muzykę klasyczną- skąd jej gust ?! :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...