czwartek, 7 marca 2013

Rossmanowe zakupy :)

Zaszłam dziś do Rossmanna po Helenki obiadki i szampon (mój ulubiony Facelle jest niemal pusty). Skusiłam się dodatkowo na alterre z granatem, bo mam tylko końcówkę odżywki bananowej z TBS może na 2 użycia ( <3 co za zapach ! ). Pamiętam początki włosomaniactwa, gdy z Rossmana wychodziłam z torbami kosmetyków <hahaha>

 Facelle- 4.99 zł, Alterra z aloesem i granatem - 9.69 zł


Obecnie pozbyłam się całych magazynów kosmetyków. Pozostała mi jedna półeczka na kosmetyki włosowe, a nie 3 (miałam jeszcze upchane szafki!).




Z włosowych kosmetyków khadi i olejek z czarnuszki stoją w lodówce, a kozieradka i pokrzywa w szafce z przyprawami. Poza tym - NIC. Jestem z siebie baaardzo dumna ! :)


Jak Wam idzie denko ? Wasze łazienki są zawalone włosowymi kosmetykami, a może preferujecie jeszcze większy minimalizm włosowy niż ja ?

pozdrawiam,
mammahelenki


11 komentarzy:

  1. Ja dążę właśnie do takiego samego minimalizmu jak Ty :) większy nie, akurat w sam raz byłoby to co piszesz. Ale już niedaleko, świetnie mi idzie. Po pół roku blogowania usystematyzowałam swoje myśli, podejście i kosmetyki do włosów :d Teraz każdy zakup jest przemyślany, a jeśli coś mi nie służy, to bez skrupułow się z tym rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również zajęło pół roku usystematyzowanie swojego myślenia o kosmetykach. Żałuję, że w lipcu nie zrobiłam zdjęcia zapasów - zostałoby jako przestroga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to oznacza że jest promocja na Facelle! :)
    Jedno opakowanie służy mi juz ze dwa miesiące, ale pewnie niedługo się skonczy więc wejdę do rossmana (mam pod swoim mieszkaniem teraz :D) jeszcze przed końcem tej gazetki i oszczędze prawdziwie po studencku :D

    Alterry tez mam jeszcze koncówkę, kupuję ją czasem ale nie należy do moich faworytów. Preferuję "kremowo-mleczne" maski, one jakoś bardziej nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest promocja ! :) na babydream dla dzieci też, ale póki co mamy połowę, więc poczekamy na kolejną promocję.

      facelle- jedno opakowania na 2 miesiące ? chyba zamiennie z innymi szamponami :O

      Mi alterra podpasowała bardzo, wróciłam do niej po kilku miesiącach :)

      Usuń
    2. Nie, używam wyłącznie Facelle, no może w domu jak bylam to ze dwa razy użyłam Lidlowego po mocnym naolejowaniu.
      Jednak tam jest spora pojemność, chociaż tego sie nie widzi.

      Usuń
  4. Ja cały czas eksperymentuję i zamiast ubywać, to kosmetyków przybywa - muszę wszystko wypróbować O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie obiecuję, że jak wykończę, to kupię coś o czym marzę (w tym czasie dochodzą nowe recenzje produktu) i wtedy jestem przekonana co do zakupu :)

      Usuń
  5. Jak masz fajnie - mi to sie nic kończyć nie chce hehe, ostatnio reż byłam w Rossmanie i poczyniłam pewne zakupy ale o tym sie pochwale wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się dzielnie trzymam :D czekam post o zakupach :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...