piątek, 8 marca 2013

"Romantyczność" dnia kobiet ! :)


Obserwując samcze zachowania doszłam do wniosku, że trzeba im mówić wprost czego oczekujemy. Kiedyś myślałam, że faceci wiedzą czego pragniemy (i często bywałam rozczarowana). Prawda jest jednak inna - nie mają pojęcia. 

Z okazji Dnia Kobiet (WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WAS I WASZYCH WŁOSÓW) postanowiłam wysłać do taty Helenki maila:

"Przypomniało mi się, że dzisiaj dzień kobiet :D---> TAK NAPRAWDĘ WIEDZIAŁAM
gdybyś wpadł na pomysł kupowania nam kwiatków (okropnych tulipanów.....) to lepiej sobie odpuść. Za tę samą kwotę możesz sprawić nam większą przyjemność. Oto kilka przykładów:

1) stokrotki :D
2) czekolada nussbaiser
3) JANTAR (odżywka do włosów - koszt ok 7-8 zł, a uśmiech na mojej twarzy nie zniknie do jutra. Dostępna w aptekach).
4) Joanna rzepa odżywka do włosów- superpharm ok. 8 zł
5) odżywka garnier awokado i masło shea (ps. dołączam obrazki, żebyś wiedział o co dokładnie chodzi) cena. ok. 7-8 zł, dostępność np. rossmann
6) Heli ucieszy się z jogurtów (ok.5-6 zł) rossmann - znajdziesz koło obiadków :P

Pozdrawiamy, buziaki"

Nie będę Wam załączać zdjęć, bo przecież wiecie o jakie bestselerowe produkty chodzi :) Pogrubiłam Jantar, żeby mu podpowiedzieć czego najbardziej bym chciała.

Może to mało romantyczne (na pewno), ale nie lubię oklepanych tulipanów ani róż. Moje ulubione kwiaty to stokrotki zerwane z pola. Plus jest taki, że się nie rozczaruję :)

Coś podobnego zrobiłam z urodzinami. Mam listę (baaaaaaaaaaaardzo długą) książek i drobiazgów, które chciałabym dostać (w różnych przedziałach cenowych) i taką listę podsyłam najbliższym, bo ileż można dostawać np. zestawy kosmetyków, których się nie używa??? Oni mają problem z głowy i ja również.

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !!! :*

pozdrawiam,
mammahelenki



8 komentarzy:

  1. I dobrze! Ja od urodzin mojego chłopaka po kolejnych jego wykrętach powiedziałam dość! Mamy między sobą umowę ja mu mówię co chcę, on również i w taki oto sposób mamy problem z głowy. Radość z rzeczy, które naprawdę chcemy, a nie kolejne "niespodzianki", które zalegają nam w domu. Jeśli chodzi o życzenia, itp. to ja i tak traktuje to jako formalność a kocham codziennie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam listę i wtedy to jest dla mnie niespodzianka :) radość z rzeczy, którą chcę mieć jest ogromna :)

      Usuń
  2. oj niestety, święta prawda :/ jak się nie powie konkretnie to słyszę "nic nie mówiłaś!" :o a propos dnia kobiet i innych tego typu komunistycznych świąt - denerwuje mnie, że ludzie czekają na ten dzień, żeby być dla siebie miłym i obdarować się prezentami, nie powiem, ze to nie miłe, ale coś takiego powinno płynąć z serca! Na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy dostałam kwiatki od Mojego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za komercyjnymi świętami. Co do kwiatków, to tylko na przeprosiny, ale nie przepadam za nimi, więc stąd mój mail :)

      Usuń
  3. Ja też to zrozumiałam-powiedzieć,napisać-Miłego Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę mi zajęło, żeby to zrozumieć :D

      Usuń
  4. Niestety IM trzeba takie rzeczy mówić, jak małym dzieciom paluszkiem pokazać co i jak. Tez mam taka listę, niesamowicie ułatwia życie. Najlepszego kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...