sobota, 9 marca 2013

Podsumowanie akcji- MANIA WCIERANIA


Witajcie,

Wspomniałam już o tym (KLIK), że biorę udział w akcji organizowanej przez Anwen - MANIA WCIERANIA.

Zamierzałam wcierać khadi przed myciem, a po robić płukankę ze skrzypu (zostało mi przed akcją na 6 użyć, a nie chciałam przerywać stosowania).

Nie wszystko poszło jednak zgodnie z planem- o czym również wspomniałam (KLIK). Khadi nasiliło wypadanie włosów, więc musiałam wprowadzić plan awaryjny. Raz w tygodniu przed myciem serum na wypadanie włosów, a po tonik Babuszki Agafii (recenzja KLIK).

Efekty akcji nie są powalające. Liczyłam na megaa przyrost i się przeliczyłam. Babyhair nie zanotowałam.


 zdjęcie po lewej stronie - 01.02.13 r., po prawej 09.03.13 r.



Jak u Was poszła akcja mania wcierania??? jesteście zadowolone z efektów ? :)


Pozdrawiam,
mammahelenki

5 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy,mimo wcierek moje włosy również nie chcą ruszyć z miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie tego typu akcje pokazują mi jedno - czas zapier*ala ;o wydaje mi sie że anwen pisala tą notkę max 1,5-2 tyg temu a to juz miesiac ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam taki kolorek - nazywałam go miodowym blondem, ale na Twoich włoskach się prezentuje baaardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem jak go nazwać, ale zawsze myślałam, że jestem między ciemnym blondem, a szatynką :)

      dzięki :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...