niedziela, 31 marca 2013

miesięczne podsumowanie -marzec 2013


Witajcie,

Na wstępie dziękuję za troskę. Dostałam pytania czy wszystko u mnie dobrze. W moim życiu ostatnio wiele się dzieje. Rozpoczęłam pierwszą pracę w swoim zawodzie. Ciężko jest mi znaleźć czas na cokolwiek innego poza nią i byciem mamą. Dobrze, że są święta - napiszę kilka zaległych postów :)

Jaki był marzec dla moich włosów ? - stosunkowo łaskawy. W przeciwieństwie do mnie, gdyż ja byłam dla nich raczej okropna ;] W marcu moje włosy musiały prezentować się w wielu dniach idealnie (np. 3 dni z rzędu świętowanie pierwszych urodzin Helenki, rozmowy o pracę, praca). Myłam je częściej niż by sobie tego życzyły, jako że nie lubię odkształconych po nocy włosów, więc zazwyczaj myłam je rano i UŻYWAŁAM SUSZARKI - chłodny nawiew :) często nie nakładałam odżywki, o olejowaniu to moje włosy już zapomniały ;/

"włosowy" plan na marzec:
- zdenkować kallosa, --> UDAŁO SIĘ (klik), już NIGDY do niego nie wrócę :)
- wypróbować kozieradkę--> przekładam to już kilka miesięcy i znowu się nie udało...
 

Moja miesięczna pielęgnacja:

01.03.13 (roczek Heli)
olejek khadi na skalp na noc
O- kallos 10 minut - DENKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M- babydream dla dzieci
tonik przeciw wypadaniu włosów receptury babuszki agafii,

02.03.13 (roczek Heli)
M- Menhzen
O- The body shop bananowa -10 minut
tonik przeciw wypadaniu włosów receptury babuszki agafii,

03.03.13 (roczek Heli)
naturalne ziołowe serum do włosów przeciw wypadaniu - 45 minut
M- Menhzen
O- The body shop bananowa -5 minut
tonik przeciw wypadaniu włosów receptury babuszki agafii- DENKO 

05.03.13
rzepa na noc 
M- Facelle
O- alterra granat i aloes- 20 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

07.03.13
M- babydream dla dzieci
tonik wzmacniający babuszki agafii,

09.03.13
olejek khadi na skalp na noc
M- Facelle- DENKO
O- The body shop bananowa -5 minut 
płukanka aloesowa
tonik wzmacniający babuszki agafii,

11.03.13
oczyszczanie - mycie szamponem z lidla

12.03.13
M- Facelle
O- The body shop bananowa -10 minut - DENKO :(
tonik wzmacniający babuszki agafii,

13.03.13
naturalne ziołowe serum do włosów przeciw wypadaniu - 45 minut
M- babydream dla dzieci
O- alterra granat i aloes- 20 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

15.03.13
rzepa na noc
M- Facelle
O-  alterra granat i aloes- 10 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

16.03.13
khadi na skalp 3 godziny przed myciem
na długość olejowe serum (10 ml alterra, 10 woda po zalaniu siemię lnianego, 10 ml olejku babydream dla dzieci)
M- babydream dla dzieci
O- alterra 5 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

18.03.13
M-Facelle
tonik wzmacniający babuszki agafii,

19.03.13
naturalne ziołowe serum do włosów przeciw wypadaniu - 45 minut
M- babydream dla dzieci
O- alterra 5 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

21.03.13
M- szampon Lidl
tonik wzmacniający babuszki agafii,

23.03.13
M- Facelle
O- alterra 10 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

24.03.13
khadi na skalp 3 godziny przed myciem
M- babydream dla dzieci
O- alterra 5 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

26.03.13
M- Facelle
tonik wzmacniający babuszki agafii,

27.03.13
M- Lidl
O- alterra 5 minut- DENKO
tonik wzmacniający babuszki agafii,

28.03.13
naturalne ziołowe serum do włosów przeciw wypadaniu - 45 minut
M- babydream dla dzieci
O- maska drożdzowa - 40 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

30.03.13
M- Facelle
tonik wzmacniający babuszki agafii,

31.03.13
khadi na skalp 3 godziny przed myciem
M- babydream dla dzieci
O- maska drożdżowa na 40 minut
tonik wzmacniający babuszki agafii,

"włosowe" plany na kwiecień:
- użyć bezbarwnej henny (cassia khadi)
- wypróbować kozieradkę
- częściej olejować
- zakupić odżywkę do stosowania  na 2 minuty po myciu :)




Jak sprawowały się Wasze włosy w marcu? Zna ktoś zaklęcie na wypędzenie zimy ? :)

Pozdrawiam,
mammahelenki

8 komentarzy:

  1. Jakie przepiękne włosy!*-* gładkie, lśniące i śliczny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklęcia nie znam, ale Twoje włosy wyglądają zabójczo <3
    I gratuluje sukcesów w życiu prywatnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* - dlatego tęskniłam za blogiem ! tyle wsparcia :) Mam już gotowe 4 kolejne wpisy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki eve :* jestem Twoją fanką :)

      Usuń
  4. długo trwał ten roczek:) a włosie jak zawsze piekne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy dużą rodzinę, a małe mieszkanie :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...