sobota, 16 marca 2013

Aktywne serum na porost włosów- APTEKA AGAFJI



Witajcie! :)

Z okazji Dnia Kobiet skorzystałam z DDD (dnia darmowej dostawy) u Setare i zamówiłam sobie:




Aktywne serum na porost włosów APTEKA AGAFJI

Skład: Prawoślaz Lekarski, Cytryniec, Żeń-szeń, Melisa, korzeń Łopianu, Pokrzywa, Owoce Brzozy (kotki brzozowe), a także aktywne składniki Kwas Pantotenowy (Prowitamina B5), drożdże piwne, wyciąg z papryki, Klimbazol. 

Nie mogę się doczekać aż zacznę go używać ! szczególnie interesują mnie żeń-szeń i wyciąg z papryki w składzie. Póki co muszę wykończyć tonik wzmacniający receptury babuszki agafii (bez szału...)

Skorzystałyście z DDD ? :)

Pozdrawiam,
mammahelenki

12 komentarzy:

  1. Ja to nigdy nie wiem kiedy jest DDD, zawsze orientuje się po fakcie :/ A serum ma przyjemny skłąd, ciekawa jestem efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym było baaaaaaaaaardzo głośno ! :):):) serum kusiło mnie już od dawna, ale musi poczekac na swoją kolej :)

      Usuń
  2. :o skład mi się bardzo podoba, teraz testuję olejek GP z papryką (dostałam od koleżanki, której wypadały po nim włosy), jak go skończę to wezmę sie za swoje wcierki, ale będę o tym pamiętać:) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pół toniku babuszki i zaczynam testowanie :D

      Usuń
  3. Z niecierpliwością czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o nim tyle dobrego, że nie mogę się doczekać wypróbowania :)

      Usuń
  4. Marzę o tym serum ale wybrałam i zamówiłam olej Bhingraj-sama nie wiem po co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do indyjskich olejów - moja znajoma ze studiów ma teraz w grupie hindusa. Podpytała go o olejki do włosów i wskazał jako najbardziej popularny u nich ten:

      http://indulekhaonline.com/bringha_hair_oil

      muszę napisać do helfy żeby go sprowadzili - baaardzo chciałabym go przetestować :)

      Usuń
  5. Dostałam to serum i na razie jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie to serum ze względu na skład , ale mam małego bana na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam recenzji tego produktu na Twoim blogu i się doszukać nie mogę ;>

    Ps. Dodaję do obserwowanych!:>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...