sobota, 9 lutego 2013

Urodziny

Witajcie :)

Nigdy nie przepadałam za swoimi urodzinami, ale od kiedy zostałam włosomaniaczką (czerwiec 2012 r.) pokochałam to święto :D Każdy powód jest dobry do prezentów włosowych :)


Co jeszcze dostałam na urodziny włosowego (prócz TT compact styler <3) ?


1) Naturalny ziołowy lotion do włosów - przeciw wypadaniu,
2) Naturalny ziołowy lotion do włosów - wzmacniający,
3) Naturalne ziołowe serum do włosów - przeciw wypadaniu,
4) Ręcznik szybkoschnący do włosów - bardzo delikatny dla włosów, szybko schnie, mało waży - idealny w podróże :)

Całkowicie przepadłam jeżeli chodzi o włosomaniactwo :D Na zakupach ciuchowych ostatnio byłam pod koniec grudnia (takiej przerwy nigdy nie miałam !!!) i wcale nie czuję potrzeby by się na nie wybrać. Tak samo mam z kosmetykami do twarzy i ciała (ocm, olejki do twarzy i ciała, tusz do rzęs i eyeliner - nic więcej nie potrzebuję), ale na punkcie włosów jestem chora ! :D Mogłabym wydawać na nie tysiące, ale mam silne postanowienie denkowe (kallosa nie da się zużyć ! :)) Urodzinowe cudeńka muszą jeszcze poczekać :(

Włosomaniaczki nie kuście mnie nowościami! :D

Pozdrawiam,
mammahelenki




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić :D ten ręcznik jest idealny do włosów, ale chciałabym taki dużyyy do ciała :)

      Usuń
  2. Ja też jeśli chodzi o włosomaniactwo to przepadłam... roztrwonię majątek :P
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja Cię rozumiem ! :) dziękuję za życzenia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...