piątek, 15 lutego 2013

TAG : Moje Kosmetyczne Dziwactwa i Sekrety

Witajcie,

Dziś przychodzę do Was z TAGiem :) Pompon dziękuję za oznaczenie :)




Wydaje mi się, że dla większości ludzi "nie w temacie" może wydawać się dziwne, że myję twarz jakąś szmatką i olejkiem (OCM) ;] co do włosów, również osobom "niewtajemniczonym we włosomaniactwo" może wydawać się dziwne nakładanie wcierek, odżywek i płukanek - dla mnie to jest normalne. Pamiętam jak zaczęłam używać olejków do włosów i rodzina uznała to za fanaberie. Moim zdaniem jedyną dziwną czynnością (sama nie wiem :D) jest zapisywanie w kalendarzu całej pielęgnacji, dzięki czemu wiem co służy moim włosom, a co nie :)

Dzisiaj odwiedziła mnie moja siostra, która do pielęgnacji włosów używa samego szamponu :( namówiłam ją na nałożenie odżywki :) Umyłam jej włosy szamponem Farmona Herbal Care skrzyp polny, następnie nałożyłam kallosa na 15 minut, a na koniec rozczesałam TT (ona też kocha tę szczotkę) :)

włosy przed- mimo braku pielęgnacji są ładne (może jedynie trochę przesuszone)


włosy po odżywce i rozczesaniu TT :)


  murzynek zrobiony na jej przyjazd :)

TAGuję: w pogoni za pięknem, kosmetyczka na szpilkach, balbina ogryzek, TheCurlyGal :)


pozdrawiam,
mammahelenki


14 komentarzy:

  1. Też zapisuję wszystko w kalendarzu:) a Siostrze pogratuluj czupryny, taka mała zmiana w pielęgnacji a jaki efekt O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to nie jest dziwne :D ona ma bardzo grube i gęste włosy, mimo zerowej pielęgnacji. Jak ja jej zazdroszczę włosów ! :)

      Usuń
  2. też wszystko zapisuję :)) Ty mi znów narobiłaś ochoty na murzynka!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że chcę! Mam nadzieje, że nie jest skomplikowany, bo jestem początkująca w kuchni :D

      Usuń
    2. Mam pomysł, zrobię je na blogu z całą fotorelacją :) dla mnie wezwaniem są ciasta z drożdzami - nie rozumiem tego, że one rosną :) przymierzam się do spróbowania :)

      Usuń
    3. z chęcią zaglądnę :) dla mnie drożdżowe to też magia, mam nadzieję, ze kiedyś nauczę się od babci, która jest w nich mistrzynią. Na razie podpatruję :)

      Usuń
  3. Dziękuje za otagowanie, jednak nie biorę udziały w tagach. Poza tym nie miałam co w nim napisać, bo nic takiego dziwnego nie robię. Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne włosy :O kallos nie ma raczej żadnych odżywczych właściwości więc nie wiem czego to kwestia - rozczesania ? ;o Na zdjęciu w szarej koszulce wyglądaja w ogóle na sporo krótsze ;o

    Beka że niektórzy mają takie ładne włosy bez szczególnego dbania o nie, można by powiedzieć że to kwestia genów, ale przecież geny macie te same ;o

    Ja nie lubie kakao, dawaj serniki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka natura mnie oszukała z genami ;D moje włosowe geny najwyraźniej są gorsze :D

      Muszę ją namówić na TT :p

      Usuń
  5. Twoja sis ma fenomenalne włosy!!:D u mnie jeszcze parę miesięcy i może urośnie mi wymarzone 10 cm :D
    hehe no ja do czerwca nie wytrzymam niestety :) pisałam Ci ze masz super włosy?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a co do sis - dostała od Natury wspaniały prezent ! :)

      Nie chcę Cię dodatkowo stresować, ale po ciąży zaczęło się moje włosomaniactwo - bo włosy wylatywały mi garściami :( może mogłabyś teraz jakoś temu zaradzić ? Pisałaś, że wcierek nie możesz uzywać :(

      trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  6. Jeju, Twoja siostra ma na prawdę śliczne włosy. Zazdroszczę takim ludziom, którzy nie przykładają się do pielęgnacji, a i tak mają cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tych komentarzach moja siostra zacznie dbać o włosy :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...