niedziela, 17 lutego 2013

Faworki i akcja wcierania :)

Witajcie,

Dziś na blogu fotorelacja z "produkcji" faworków :)

Mój przepis (znalazłam kilka lat temu w internecie):

- 2 szklanki mąki,
- 3 żółtka,
- 3 łyżki gęstej śmietany 18%,
- 1 łyżeczka spirytusu,
- 1/2 łyżeczki soli.

+ 2 kostki smalcu do smażenia (wiem, że niektórzy smażą faworki na oleju, ja się trzymam tradycyjnej receptury),
+ cukier puder.


 mąka+sól+spirytus
 mąka+sól+spirytus+żółtka

 dodać śmietanę


 dzielę zawsze dużą kulę na małe, wtedy lepiej mi się wałkuje :)











smacznego :)


Co do akcji wcierania - jestem zmuszona zmienić plany (khadi przed, skrzyp polny i kozieradka po myciu), ze względu na większe wypadanie włosów po khadi :( pisała ostatnio o tym również Mariolka ...owszem włosy rosną mi szybciej, ale nie chcę, żeby było to kosztem gęstości :)

Zamierzam przez jakiś czas wcierać sok z czarnej rzepy na noc (póki można ją jeszcze dostać w moim warzywniaku :)), a po myciu stosować urodzinowy lotion przeciw wypadaniu włosów :)

Co do Khadi- nie skreślam go jeszcze ze swojej pielęgnacji, ograniczę jedynie częstotliwość stosowania do 1 razu na tydzień :)


pozdrawiam,
mammahelenki

4 komentarze:

  1. Pisze sie faworków ! ;p

    Myślałam po pierwszych fotkach, że robicie to na podlodze, bo mialam kiedys taką z lastrykiem w przedprzedpokoju ;D

    Musiało byc pysznie, kiedyś sie wprosze to może mi zrobisz bez smalcu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg ! błąd :D

      Dla Ciebie zrobię na oleju :)

      Usuń
  2. Smakowicie wyglądają :D
    Mi olej khadi też nie specjalnie służył na skórę głowy ;\ ale wytrwale go zużyłam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...