piątek, 25 stycznia 2013

olejki do twarzy :)


Witajcie,

Chciałabym pokazać Wam swoje ulubione olejki do twarzy.

Oleje do twarzy zużywam bardzo wolno. Zazwyczaj nakładam kroplę po OCM, bądź kroplę oleju z kwasem hialuronowym.

Olejki trzymam w lodówce (tuż nad jajkami :D), żeby dłużej zachowały świeżość i nie jełczały.





1) olej z orzecha włoskiego - do ocm
2) organiczny olej rycynowy- do ocm
3) organiczny olej z wiesiołka - denko
4) naturalny olej z  czarnuszki siewnej (właściwie kupiłam go do włosów, ale bardziej spodobało mi się jego działania na twarz)
5) naturalny olej z nasion malin - skuszona przez włosomaniaczki, przez jego właściwości UV
6) olej arganowy z Maroka- ulubiony <3
7) kwas hialuronowy

Olejki są po intensywnym denku (wcześniej miałam 3 półeczki.....). Oleje których działanie bądź zapach mnie nie zadowoliły zużywałam do ciała albo na długość włosów przy olejowaniu (skalp: sesa, khadi, amla, dabur, czarnuszka, łopian).

Teraz nauczona doświadczeniem będę kupowała opakowania 15 ml oleju :)

Jakie są Wasze typy olejków do twarzy ? :)

Pozdrawiam,
mammahelenki

2 komentarze:

  1. U mnie rządzi arganowy i makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie makadamia się nie sprawdził :) ale swego czasu chętnie uzywałam alterry z limonką - super rozświetlał mi twarz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...