środa, 9 stycznia 2013

Moja torebka

Bardzo lubię oglądać je u innych blogerek. Uważam, że torebka wiele mówi o kobiecie. Jaka jest moja torebka ?


Jest czerwona i duża :) Zazwyczaj noszę dwie torebki - jedną na spacer z córeczką i jest to skórzana torba przez ramię, by było wygodniej pchać wózek. Ta jest drugą ulubioną, gdy mam zajęcia na uczelni. Jest to skórzana torebka Daniel Hechter.



ZAWARTOŚĆ TOREBKI:





1. Kalendarz - ułatwia porządkowanie spraw uczelnianych, domowych, włosowych i rodzinnych.
2. Pióro i długopis Waterman Hemisphere- jestem im już długo wierna :)
3. Portfel
4. Okulary Ray Ban - na słoneczne dni, również zimą.
5. Klucze i breloczek z allegro handmade,
6. Chusteczki higieniczne,
7. Gumy do żucia,
8. Rękawiczki H&M,
9. KOSMETYCZKA, a w niej:
- coco chanel mademoiselle edt (moja milość <3, w łazience stoi jeszcze edp)
- elizabeth arden 5th avenue (ciągle do niego wracam....zauroczenie z liceum),
- szklany pilniczek,
- bibułki matujące Perfecta,
- olejek migdałowy KTC (zamiast kremu do rąk i błyszczyka).

Zazwyczaj noszę jeszcze w torebce telefon i książkę/gazetę.
Marzy mi się dołożyć do niej torebkową wersję tangle teezer.

Pozdrawiam,
mammahelenki

2 komentarze:

  1. Zawartość mojej torebki to często jeden wielki bałagan;) piękny portfel LV:) Wersję torebkową TT polecam bardzo, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie na nią 'choruję'. Za miesiąc mam urodziny, więc jest szansa :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...